Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel Cannes Lions przejmuje agencję e-marketingową

(fot. pixabay.com)

Grupa medialno-eventowa Ascential przejęła agencję e-marketingową Clavis.

Wartość transakcji szacowana jest na 119 mln dol. Przejęta agencja specjalizuje się usługach analityczno-doradczych z zakresu sprzedaży internetowej. Do klientów irlandzkiej firmy należą m.in. Procter & Gamble, Nestle, Unilever i L'Oreal.
Ascential jest właścicielem festiwalu reklamowego Cannes Lions.

(LL, 07.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.