Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totolotek z Weszlo.com przed mundialem w Rosji

(fot. pixabay.com)

Firma bukmacherska Totolotek SA rozpoczęła współpracę z portalem Weszlo.com.

Zakres współpracy obejmie m.in. kampanie banerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media. Jak podkreśla Mariusz Rzeczkowski, dyrektor ds. marketingu Totolotka, duża część kampanii będzie związana z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji. Pierwsze aktywności rozpoczną się już w styczniu - ruszy konkurs typowania wyników. Nagrodą główną będzie wyjazd do Tajlandii.

Weszlo.com to portal o tematyce sportowej. Założycielem serwisu jest dziennikarz Krzysztof Stanowski.

(AMS, 05.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.