Polscy skoczkowie w nowej kampanii Grupy Lotos
Kamil Stoch (fot. Tadeusz Mieczyński CCA-SA 3.0 wikipedia)
Grupa Lotos wystartowała z kolejną odsłoną kampanii "Naj nie bierze się znikąd".
Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek - prowadzący program popularnonaukowy "Sonda 2" w Telewizji Polskiej.
"Grupa Lotos jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością; podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań to lepszy sezon" - wyjaśnia Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos SA.
Spoty i inne materiały promocyjne pojawiły się w internecie, telewizji oraz radiu. Produkcję spotu powierzono studiu Tank, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Prace nad spotem trwały 3 miesiące. Tym razem tematem było wykorzystanie motywu wirtualnej makiety. Świat otaczający bohaterów kampanii - kadry polskich skoczków - został zaprojektowany i wygenerowany w 3D. Za całość odpowiada agencja FCB Bridge2Fun
(AMS, 04.01.2018)