Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polscy skoczkowie w nowej kampanii Grupy Lotos

Kamil Stoch (fot. Tadeusz Mieczyński CCA-SA 3.0 wikipedia)

Grupa Lotos wystartowała z kolejną odsłoną kampanii "Naj nie bierze się znikąd".

Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek - prowadzący program popularnonaukowy "Sonda 2" w Telewizji Polskiej.

"Grupa Lotos jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością; podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań to lepszy sezon" - wyjaśnia Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos SA.

Spoty i inne materiały promocyjne pojawiły się w internecie, telewizji oraz radiu. Produkcję spotu powierzono studiu Tank, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Prace nad spotem trwały 3 miesiące. Tym razem tematem było wykorzystanie motywu wirtualnej makiety. Świat otaczający bohaterów kampanii - kadry polskich skoczków - został zaprojektowany i wygenerowany w 3D. Za całość odpowiada agencja FCB Bridge2Fun

(AMS, 04.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.