Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

6,5 mln emisji "Make Poland Great Again" w Gazeta.pl

Show powstał we współpracy portalu Gazeta.pl i ekipy Make Life Harder (screen z YouTube.com)

Odcinki pierwszej serii "Make Poland Great Again" wygenerowały łącznie 6,5 mln emisji w serwisie Gazeta.pl, 750 tys. wyświetleń na YouTube oraz 1,4 mln odtworzeń na Facebooku - podaje Agora SA.

Internetowy show "Make Poland Great Again" był emitowany od 4 września do 18 grudnia 2017 roku w poniedziałki o 18. W ramach pierwszej serii powstało 14 odcinków i dwa specjalne. Show powstał we współpracy portalu Gazeta.pl i ekipy Make Life Harder - duetu Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn.

Najpopularniejszym odcinkiem w Gazeta.pl był odcinek drugi – na temat reperacji wojennych. Z kolei na YouTube najpopularniejszy był odcinek pierwszy (m.in. prowadzący żartowali z Telewizji Polskiej, Michała Rachonia, prezydenta Andrzeja Dudy) oraz odcinek piąty - o szczepionkach.

W sumie na YouTube internauci wykonali ponad 63 tys. interakcji - tyle razy udostępniali odcinki programu, komentowali i subskrybowali je. Program, zarówno w serwisie, jak i na YouTube, oglądali najczęściej mężczyźni. W serwisie stanowili 56 proc. widzów. Dominowała grupa wiekowa powyżej 30. roku życia. Z kolei na YouTube mężczyźni stanowili 74 proc. widzów, a dominowała grupa wiekowa 25-34 lat.

- Aż 78 procent emisji na kanale YouTube zostało obejrzane do końca. To doskonały wynik, jeśli chodzi o utrzymanie uwagi odbiorców: oznacza, że widzowie świadomie i do końca oglądali nasze wideo – komentuje Anna Gumkowska, dyrektor biznesu wideo i lifestyle w Gazeta.pl. Dodaje, że 10 proc. wyświetleń na YouTube pochodziło z Wielkiej Brytanii i Niemiec.

- Cztery miesiące pracy nad wymagającym formatem przyniosły naprawdę dobre efekty – ocenia Łukasz Głombicki, head of communications z LifeTube. Jego zdaniem sukces jest tym większy, że początki były trudne. - Twórcy mierzyli się z bardzo krytyczną widownią YouTube, która szybko weryfikuje treści i nie stroni od negatywnych uwag. Obserwując początki, wiele osób nie dawało temu projektowi szans. Reakcje widzów były w dużej mierze niepochlebne. Negatywne komentarze nie zraziły jednak twórców, którzy, razem z ekipą Gazeta.pl, sukcesywnie wprowadzali zmiany i szlifowali formułę – podkreśla Głombicki.

(JOK, 02.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Grzędziński musiał zmienić opis aukcji zdjęcia Jarosława Kaczyńskiego

Wojciech Grzędziński o sprawie poinformował na Twitterze

Fotoreporter Wojciech Grzędziński wystawił w serwisie Allegro, na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, licytację odbitki zdjęcia prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego ze zdziwioną miną. Serwis usunął licytację, ale po zmianach wprowadzonych przez Grzędzińskiego aukcja powróciła.

Wojciech Grzędziński zamieścił na Allegro ofertę pt. "Pomóż Prezesowi wspomóc WOŚP". Przedmiotem aukcji była odbitka zrobionego podczas konferencji prasowej zdjęcia prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, na którym ma on zdziwioną minę. Pieniądze uzyskane z licytacji zdjęcia miały trafić na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. "Pan prezes ma również inne ukryte talenty. Umieszczając go w lodówce działa niczym dieta cud!!!" - można było przeczytać w opisie.

We wtorek Wojciech Grzędziński poinformował na Twitterze, że Allegro usunęło ofertę "ze względu na naruszenie zasad regulaminu".

- Usunięcie oferty nie było związane z przedmiotem aukcji. Po zgłoszeniu obsługa serwisu sprawdziła tę ofertę i jej zastrzeżenia wzbudziła część opisu, który mógł być niejasny dla kupujących. Sprzedający został poinformowany, że może wystawić przedmiot ponownie z adekwatnym opisem - przekazał "Presserwisowi" Michał Bonarowski, public relations officer w Allegro.

Później licytacja wróciła do serwisu Allegro, ale w opisie zniknęło zdanie o lodówce. Pojawił się za to dopisek, że zdjęcie jest autorstwa Wojciecha Grzędzińskiego, przedstawia osobę publiczną i zostało wykonane w trakcie konferencji prasowej.
Wojciech Grzędziński jest laureatem m.in. World Press Photo, Visa D'or News 2009 Award, Grand Press Photo. W latach 2011-2015 był osobistym fotografem prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Wcześniej pracował m.in. w "Rzeczpospolitej" i "Dzienniku".

(KOZ, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo