Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski ignoruje ultimatum  |  WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pb.pl w weekendy stawia na lifestyle

Weekendowe wydanie serwisu Pb.pl ma nowy layout (fot. screen Pb.pl)

"Puls Biznesu Weekend", czyli weekendowe wydanie serwisu Pb.pl, ma nowy wygląd.

W ostatni weekend 2017 roku Pb.pl przeszedł relauch. Od 29 grudnia weekendowe wydania serwisu mają zmieniony layout, w tym układ kafli i kolorystykę – charakterystyczny dla "Pulsu Biznesu" łososiowy kolor został zastąpiony czernią. Zmieniono także układ treści: w części weekendowej zrezygnowano z newsów na korzyść treści lifestylowych (teksty kierowane do inwestorów są publikowane niżej).

- Zmieniliśmy proporcje treści - na stronie nie dominują newsy jak od poniedziałku do piątku, lecz reportaże, wywiady i nieco luźniejsze ciekawostki i tematy lifestylowe, przy czym jest to lifestyle w kategorii biznes. To wszystko wzbogacone jest podcastami i materiałami wideo. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania czytelników, którzy w weekendy niekoniecznie chcą czytać artykuły, które wprost kojarzą im się z pracą, rynkami i gospodarką – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pb.pl, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu". W najnowszym wydaniu "Pulsu Biznesu Weekend" pojawił się materiał wideo "Bąbelki na sylwestra – co kupujemy najchętniej?" czy tekst o tym, jak Polacy bawią się podczas karnawału.

- Mamy kilka pomysłów, jak dalej rozwijać weekendowy Pb.pl, ale czekamy na odzew rynku i będziemy z niego czerpać inspiracje - dodaje Nawacki.
Wydawca Pb.pl liczy, że dzięki zmianom przyciągnie nie tylko czytelników, ale także reklamodawców. Wprowadzono bowiem format reklamy natywnej w kategorii lifestyle.

(IKO, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.