Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pb.pl w weekendy stawia na lifestyle

Weekendowe wydanie serwisu Pb.pl ma nowy layout (fot. screen Pb.pl)

"Puls Biznesu Weekend", czyli weekendowe wydanie serwisu Pb.pl, ma nowy wygląd.

W ostatni weekend 2017 roku Pb.pl przeszedł relauch. Od 29 grudnia weekendowe wydania serwisu mają zmieniony layout, w tym układ kafli i kolorystykę – charakterystyczny dla "Pulsu Biznesu" łososiowy kolor został zastąpiony czernią. Zmieniono także układ treści: w części weekendowej zrezygnowano z newsów na korzyść treści lifestylowych (teksty kierowane do inwestorów są publikowane niżej).

- Zmieniliśmy proporcje treści - na stronie nie dominują newsy jak od poniedziałku do piątku, lecz reportaże, wywiady i nieco luźniejsze ciekawostki i tematy lifestylowe, przy czym jest to lifestyle w kategorii biznes. To wszystko wzbogacone jest podcastami i materiałami wideo. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania czytelników, którzy w weekendy niekoniecznie chcą czytać artykuły, które wprost kojarzą im się z pracą, rynkami i gospodarką – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny Pb.pl, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu". W najnowszym wydaniu "Pulsu Biznesu Weekend" pojawił się materiał wideo "Bąbelki na sylwestra – co kupujemy najchętniej?" czy tekst o tym, jak Polacy bawią się podczas karnawału.

- Mamy kilka pomysłów, jak dalej rozwijać weekendowy Pb.pl, ale czekamy na odzew rynku i będziemy z niego czerpać inspiracje - dodaje Nawacki.
Wydawca Pb.pl liczy, że dzięki zmianom przyciągnie nie tylko czytelników, ale także reklamodawców. Wprowadzono bowiem format reklamy natywnej w kategorii lifestyle.

(IKO, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram będzie zarabiać coraz więcej na reklamach

(fot. pixabay.com)

Wpływy reklamowe serwisu społecznościowego Instagram za dwa lata będą dwukrotnie wyższe niż w 2017 roku - przewiduje monitorująca e-media firma eMarketer.

Analitycy eMarketera wyliczyli, że w 2019 roku należący do Facebooka serwis sprzeda reklamy za 10,87 mld dol. To ponaddwukrotnie więcej niż wartość tegorocznych wpływów reklamowych Instagrama szacowanych na 4,1 mld dol. eMarketer wskazuje, że w przeciwieństwie do Facebooka Instagram nie wykazuje negatywnego trendu w zakresie sprzedaży reklam. Zwłaszcza zauważalny jest potencjał tego serwisu w południowo-wschodniej Azji.

(LL, 01.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo