Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trendy w content marketingu na 2018 rok

Materiały kontekstowe są najchętniej wykorzystywane w internetowej komunikacji marketingowej

Wzrost wykorzystania content marketingu w formatach wideo, infografikach, webinariach i chat-botach oraz optymalizacja treści dla mobile - tego należy się spodziewać w 2018 roku, jeśli chodzi o działania content marketingowe.

Taka prognoza dotycząca content marketingu zawarta jest w raporcie "Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2017/2018" przygotowanym przez zespół specjalistów i praktyków pod kierownictwem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jak podaje w raporcie Piotr Guziur, prezes Marketing Online, w 2018 roku content marketing powinien dorównać postępowi technologicznemu, jaki dokonuje się w zakresie rozwoju formatów treści, kanałów publikacji czy możliwości analizy danych i personalizacji treści. Strategia firm musi być oparta na interakcji i zaangażowaniu pomiędzy nimi a klientami. Powołując się na badania IAB Polska, Guziur wskazuje, że 35 proc. firm ma udokumentowaną strategię content marketingu, a w najbliższych latach wskaźnik ten wzrośnie.

Według raportu IAB można się spodziewać znacznego wzrostu wykorzystania content marketingu w formatach wideo, infografikach, webinariach i chat-botach, a także optymalizacji treści dla mobile. Na dalszy rozwój data driven content marketingu wpłynie analityka internetowa i monitorowanie jej skuteczności. "Kluczowa będzie też personalizacja w komunikacji, remarketing i programmatic oraz transparentność w działaniach content marketingowych – internauci z łatwością rozpoznają płatne treści, nie należy więc ukrywać tego faktu" - podkreśla Guziur. Planując zaś działania content marketingowe, będzie się brało pod uwagę porę publikacji materiałów, wykorzystując do tego m.in. chat-boty i AI assistants.

(IKO, 01.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polscy skoczkowie w nowej kampanii Grupy Lotos

Kamil Stoch (fot. Tadeusz Mieczyński CCA-SA 3.0 wikipedia)

Grupa Lotos wystartowała z kolejną odsłoną kampanii "Naj nie bierze się znikąd".

Tym razem tematem są paliwa zimowe. W produkcji wzięli udział członkowie reprezentacji Polski w skokach narciarskich: Maciej Kot, Dawid Kubacki, Kamil Stoch i Piotr Żyła. Narratorem ponownie jest dr Tomasz Rożek - prowadzący program popularnonaukowy "Sonda 2" w Telewizji Polskiej.

"Grupa Lotos jest sponsorem polskich skoków narciarskich od dobrych kilkunastu lat i przez ten czas zauważamy wiele podobieństw między przygotowaniem skoczków do sezonu i naszą działalnością; podstawowa prawda brzmi: więcej przygotowań to lepszy sezon" - wyjaśnia Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos SA.

Spoty i inne materiały promocyjne pojawiły się w internecie, telewizji oraz radiu. Produkcję spotu powierzono studiu Tank, a postprodukcją zajęło się studio Televisor. Prace nad spotem trwały 3 miesiące. Tym razem tematem było wykorzystanie motywu wirtualnej makiety. Świat otaczający bohaterów kampanii - kadry polskich skoczków - został zaprojektowany i wygenerowany w 3D. Za całość odpowiada agencja FCB Bridge2Fun

(AMS, 04.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo