Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Domino's Pizza z własną telewizją na Nowy Rok

(fot. pixabay.com)

Sieć pizzerii Domino's Pizza na jeden dzień uruchomi kanał telewizyjny, którego celem będzie pomoc w przetrwaniu pierwszego dnia 2018 roku po całonocnym, sylwestrowym szaleństwie.

Kanał Recovery Channel będzie nadawać 1 stycznia 2018 roku. W jego ramówce znajdą się programy prezentujące łagodne widoki (m.in. zachody słońca, ogień w kominku, małe koty) i muzykę relaksującą. Kanał dostępny będzie dla użytkowników z Wielkiej Brytanii za pośrednictwem platform Sky, Virgin, Freesat, YouTube, TV Player, TV Guide i Zattoo. Telewizyjny projekt jest częścią kampanii reklamowej Domino's Pizza prowadzonej pod hasłem "The Official Food of Everything". Za jej kreację odpowiada agencja VCCP.

(LL, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.