Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Domino's Pizza z własną telewizją na Nowy Rok

(fot. pixabay.com)

Sieć pizzerii Domino's Pizza na jeden dzień uruchomi kanał telewizyjny, którego celem będzie pomoc w przetrwaniu pierwszego dnia 2018 roku po całonocnym, sylwestrowym szaleństwie.

Kanał Recovery Channel będzie nadawać 1 stycznia 2018 roku. W jego ramówce znajdą się programy prezentujące łagodne widoki (m.in. zachody słońca, ogień w kominku, małe koty) i muzykę relaksującą. Kanał dostępny będzie dla użytkowników z Wielkiej Brytanii za pośrednictwem platform Sky, Virgin, Freesat, YouTube, TV Player, TV Guide i Zattoo. Telewizyjny projekt jest częścią kampanii reklamowej Domino's Pizza prowadzonej pod hasłem "The Official Food of Everything". Za jej kreację odpowiada agencja VCCP.

(LL, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kurski chwali się oglądalnością Sylwestra: "Reszta się nie liczy"

(screen YouTube.com)

"Dobijamy do 8 mln, średnia całego #SylwesterMarzeń 6,4 mln. Reszta się nie liczy" - napisał na Twitterze Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej. 

Szef TVP wyniki oparł prawdopodobnie na danych zebranych z dekoderów oferowanych przez Netię. Z opublikowanej przez Kurskiego informacji wynika, że średnia oglądalność konceru zrealizowanego na przełomie 2017 i 2018 roku mogła wynieść nawet 6,4 mln widzów.

AKTUALIZACJA: Telewizja Polska podała, że wyniki pomiarów oglądalności obliczane są z wykorzystaniem Modelu Oglądalności Rzeczywistej opracowanego przez Zespół ekspertów pod kierownictwem dr Grzegorza Kolocha z Instytutu Ekonometrii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Więcej pod tym linkiem.

Natomiast z oficjalnych danych przedstawionych przez Polsat - opartych na badaniach Nielsen Audience Measurement - wynika, że cztery anteny grupy Polsat podczas 5-godzinnego koncertu zanotowały 18,1 proc. udziałów wśród wszystkich badanych i 20 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Daje to oglądalność 2,6 mln widzów.

(01.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo