Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 30, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marek Starybrat wrócił do Rock Radia

Marek Starybrat pracował już w Rock Radiu - od listopada 2015 do lipca 2017 roku (fot. materiały prasowe)

Marek Starybrat po kilku miesiącach wrócił do Rock Radia (Grupa Radiowa Agory). Od stycznia 2018 roku będzie gospodarzem popołudniowego pasma.

Marek Starybrat dołączył do zespołu Rock Radia w listopadzie 2017 roku, początkowo zajmując się przygotowaniem programów. Po raz pierwszy na antenie pojawił się w czasie świąt Bożego Narodzenia – prowadził rozmowę z Pascalem Brodnickim. Od stycznia będzie gospodarzem audycji "Przystanek Rocka" nadawanej od poniedziałku do piątku między 14 a 18.

Marek Starybrat pracował w Rock Radiu od listopada 2015 do lipca 2017 roku. Prowadził m.in. poranny i popołudniowy program. Wcześniej przez 17 lat pracował w Radiu Zet.
Sieć Rock Radio tworzą stacje w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu.

(KOZ, 30.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spadły wydatki na reklamę radia - w przypadku Zetki aż o połowę

(fot. pixabay.com)

W ciągu 11 miesięcy 2017 roku najbardziej aktywną reklamowo rozgłośnią był RMF FM. O ponad połowę rok do roku zmniejszono wydatki na promocję Radia Zet.

Z danych Kantar Media (cennikowe wydatki rozgłośni na reklamę w telewizji, prasie, kinach i na nośnikach outdooru) wynika, że Grupa RMF na reklamy swojej głównej stacji RMF FM przeznaczyła 17,6 mln zł - czyli o 10,6 proc. mniej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Drugim najsilniej wspieranym reklamowo radiem była należąca do Grupy Radiowej Agory sieć Złote Przeboje - na działania reklamowe wydano 11 mln zł (o 18,7 proc. mniej niż rok wcześniej). Grupa Radiowa Time wydała na promocję Radia Eska 10,5 mln zł (o 15,4 proc. mniej). Natomiast aż o 54,9 proc. spadły wydatki Eurozetu na reklamę Radia Zet – wyniosły 9,7 mln zł.

Wśród pięciu najbardziej aktywnych reklamowych rozgłośni znalazło się także ponadregionalne Radio Vox FM (Grupa Radiowa Time) - na jego reklamę wydano 6,7 mln zł (spadek o 14,9 proc. rok do roku).

(KOZ, 31.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo