Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Link4 Kasa Wraca w rytmie piosenki Roxette „Sleeping in my car”

(fot. Screen z Youtube)

Wystartowała nowa odsłona kampanii Link4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance.

W najnowszej reklamie Link4 zachęca do skorzystania z telematycznego programu Link4 Kasa Wraca, który promuje bezpieczny styl jazdy. Dzięki współpracy z aplikacją NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy.

W nowej reklamie wykorzystano piosenkę - tym razem Kasia Moś i The Chance śpiewają utwór oparty na przeboju zespołu Roxette – „Sleeping in my car”.

(AMS, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Producent zupy Campbell`s przegląda globalne budżety reklamowe

Campbell Soup Company, producent zupy Campbell’s, przegląda globalne budżety: mediowy i kreatywny.

Rozpoczęcie przeglądu oznacza, że weryfikacji podlegać będzie wieloletnia współpraca koncernu spożywczego z sieciami MEC (media) i BBDO (kreacja). Pierwsza z nich pracuje dla Campbell Soup Company od 11 lat, a druga - od ponad pół wieku. Wartość globalnych budżetów nie jest znana, ale wiadomo, że w samych tylko w Stanach Zjednoczonych producent zupy Campbell’s wydaje na reklamę ponad 320 mln dol. rocznie.

(LL, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo