Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka piwa Żywiec z największymi wydatkami na reklamę

(fot. pixabay.com)

Od stycznia do listopada 2017 roku na reklamę marki piwa najwięcej wydał producent piwa Żywiec, który przeznaczył na ten cel 62,315 mln zł - wynika z danych cennikowych netto Kantar Media.

Wprawdzie Żywiec pozostaje liderem zestawienia, jednak w 2017 roku Grupa Żywiec zmniejszyła wydatki na reklamę tej marki o 10,94 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Lech Browary Wielkopolskie (Kompania Piwowarska) - 58,609 mln zł, co oznacza wzrost wydatków na reklamę o 22,95 proc. Trzeci był Żubr (Kompania Piwowarska) - 48,788 mln zł (spadek o 3,1 proc.).
Pozostałe marki piwa zanotowały spadki: Warka (Grupa Żywiec) - o 2,57 proc., do 46,162 mln zł, Tyskie (Kompania Piwowarska) - o 22,69 proc., do 45,413 mln zł.

(IKO, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Link4 Kasa Wraca w rytmie piosenki Roxette „Sleeping in my car”

(fot. Screen z Youtube)

Wystartowała nowa odsłona kampanii Link4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance.

W najnowszej reklamie Link4 zachęca do skorzystania z telematycznego programu Link4 Kasa Wraca, który promuje bezpieczny styl jazdy. Dzięki współpracy z aplikacją NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy.

W nowej reklamie wykorzystano piosenkę - tym razem Kasia Moś i The Chance śpiewają utwór oparty na przeboju zespołu Roxette – „Sleeping in my car”.

(AMS, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo