Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karolina Szaflarska zajmie się PR w Havas Media Group

Karolina Szaflarska poprzednio pracowała w agencji PR Kwadrat (fot. archiwum)

Od stycznia 2018 roku Karolina Szaflarska dołączy do Havas Media Group - obejmie stanowisko PR specialist.

Karolina Szaflarska zajmie się działaniami z zakresu public relations Havas Media Group i będzie pracować w zespole Anny Wodzyńskiej. Przez ostatnie dwa lata Szaflarska jako account manager w agencji PR Kwadrat odpowiadała za PR korporacyjny i produktowy. Wcześniej związana była m.in. z agencjami Global Brand Institute, Avantura Studio, Genesis PR.

(IKO, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aleksandra Klich ma inne obowiązki w Agorze

Aleksandra Klich nie będzie już szefową "Magazynu Świątecznego" (fot. materiały prasowe Agory)

Aleksandra Klich, dotychczasowa redaktor naczelna "Magazynu Świątecznego", sobotniego dodatku "Gazety Wyborczej", od stycznia br. otrzymała nowe zadania - ma skupić się nad rozwojem nowych projektów Agory. Nowym redaktorem naczelnym "Magazynu Świątecznego" został Marek Markowski, szef publicystyki dziennika.

- Od stycznia br. głównym zadaniem Aleksandry Klich, zastępczyni redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej", jest angażowanie redakcji w zmiany związane z wdrażaniem przyjętej w 2017 roku strategii rozwoju "Gazety Wyborczej" - informuje wydawca.

Aleksandra Klich jako reprezentantka redaktorów naczelnych będzie współpracować z wydawcą Jerzym Wójcikiem i zajmie się wsparciem nowych projektów, m.in. nowym działem Wyborcza.tech, akcją "Jutronauci" oraz koordynacją działań promocyjnych "Wyborcza to Wy". Będzie także sprawować nadzór redakcyjny nad wydaniami lokalnymi "Gazety Wyborczej", a kilka razy w roku będzie przygotowywała specjalne świąteczne wydania dziennika. Do jej zadań będzie również należało zwiększenie sprzedaży wydań papierowych i cyfrowych dziennika.

Aleksandra Klich pracuje w "Gazecie Wyborczej" od 2000 roku. W latach 2012-2017 pełniła funkcję szefowej "Magazynu Świątecznego".

(JOK, 03.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo