Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PB: państwo prawie kupiło Polskie Nagrania

(fot. pixabay.com)

Rozmowy na temat renacjonalizacji fonograficznej firmy Polskie Nagrania są na ostatniej prostej. Transakcja ma być sfinalizowana w ciągu kilkudziesięciu godzin - informuje czwartkowy "Puls Biznesu".

Jak podaje gazeta, negocjacje ws. odkupienia przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego od Warner Music Poland (WMP) firmy fonograficznej Polskie Nagrania (PN) rozpoczęły się we wrześniu.

"Decydujące spotkanie w tej sprawie odbyło się kilka dni temu, tuż przed świętami Bożego Narodzenia. Piotr Kabaj, prezes i dyrektor generalny WMP, rozmawiał ze ścisłym kierownictwem resortu i strony doszły do porozumienia w kluczowych kwestiach dotyczących sprzedaży PN" - wynika z nieoficjalnych informacji "PB".

"Szanse na to, że uda się odkupić firmę od Warner Music Poland, są bardzo duże. Najważniejsza rzecz, czyli wartość transakcji, została już przez obie strony ustalona" - mówi "PB" wiceminister kultury Paweł Lewandowski.

(PAP, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Śliżewski dyrektorem obszarów cyfrowych Grupy Radiowej Agory

Jarosław Śliżewski związany jest z Agorą od lat 90.(fot. materiały prasowe spółki)

Od stycznia 2018 roku Jarosław Śliżewski obejmie nowe stanowisko w Grupy Radiowej Agory: dyrektora obszarów cyfrowych.

Od kilku miesięcy, w ramach pracy w Gazeta.pl, Jarosław Śliżewski był szefem projektu Tokfm.pl, pomagał też w przygotowaniu projektu "Search the radio" Tok FM, który wygrał dofinansowanie z programu DNI firmy Google. Od połowy 2017 roku jest też pełnomocnikiem Grupy Radiowej Agory ds. cyfryzacji. Na nowym stanowisku w Grupie będzie odpowiadać m.in. za rozwój serwisu rozgłośni, aplikacji mobilnej i ma pracować nadal nad projektem "Search the radio".

Jarosław Śliżewski z Agorą związany jest od lat 90., zaczynał jako reporter "Gazety Wyborczej", następnie był redaktorem i menedżerem w różnych przedsięwzięciach Agory. Ostatnio odpowiadał za rozwój serwisów people (przede wszystkim marki Plotek) oraz za produkty mobilne i wideo w grupie Gazeta.pl.

(KOZ, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo