Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chłopiec z talizmanem z reklamy Allegro najpopularniejszy na YouTube

(fot. Screen z Youtube)

Świąteczna reklama Allegro z chłopcem i jego indiańskim talizmanem była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard obejmującym listopad 2017 roku.

Spot "Talizman" został opublikowany 19 listopada br. w kanale Allegro i został już wyświetlony ponad 2,24 mln razy. Reklamę przygotowała agencja Bardzo, a wyreżyserował ją Jesper Ericstam. Myślą przewodnią filmu jest "Podziel się tym, co masz cennego". Ten prawie czterominutowy spot jest jak dotąd najdłuższym filmem zrealizowanym w ramach platformy komunikacyjnej "A ty? Czego szukasz?".

Reklama Allegro wyprzedziła w zestawieniu lidera październikowego zestawienia - film "Jajka Hatchimals Unboxing Open Box" opublikowany 9 października br. w kanale Hatchimals Polska na YouTube. W filmie wystąpiła kilkuletnia youtuberka prowadząca kanał Hejka tu Lenka. 

Trzecie miejsce zajęła reklama portalu Budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów. 

Dalej znalazły się spoty: "Gang Świeżaków 2" z kanału Sklepy Biedronka i reklama aplikacji BeamUp "Rodzina Oddano - #1 pora-chunki" z udziałem aktorów Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Oświecińskiego. 

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

(IKO, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka piwa Żywiec z największymi wydatkami na reklamę

(fot. pixabay.com)

Od stycznia do listopada 2017 roku na reklamę marki piwa najwięcej wydał producent piwa Żywiec, który przeznaczył na ten cel 62,315 mln zł - wynika z danych cennikowych netto Kantar Media.

Wprawdzie Żywiec pozostaje liderem zestawienia, jednak w 2017 roku Grupa Żywiec zmniejszyła wydatki na reklamę tej marki o 10,94 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Lech Browary Wielkopolskie (Kompania Piwowarska) - 58,609 mln zł, co oznacza wzrost wydatków na reklamę o 22,95 proc. Trzeci był Żubr (Kompania Piwowarska) - 48,788 mln zł (spadek o 3,1 proc.).
Pozostałe marki piwa zanotowały spadki: Warka (Grupa Żywiec) - o 2,57 proc., do 46,162 mln zł, Tyskie (Kompania Piwowarska) - o 22,69 proc., do 45,413 mln zł.

(IKO, 29.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo