Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LinkedIn chce skonsolidować budżet reklamowy

(fot. pixabay.com)

Serwis społecznościowy LinkedIn, specjalizujący się w kontaktach zawodowo-biznesowych, rozpoczął przegląd swoich budżetów reklamowych.

Jak ujawnił serwis branżowy Adweek, LinkedIn zamierza zredukować liczbę agencji reklamowych, z którymi współpracuje, do “dwóch lub trzech”. Obecnie serwis należący do koncernu Microsoft na poszczególnych rynkach korzysta z usług różnych agencji.

Wartość globalnego budżetu reklamowego serwisu nie jest znana, ale wiadomo, że w ub.r. tylko w USA LinkedIn wydał na promocję prawie 30 mln dol.

(LL, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKOl z kampanią promocyjną przed igrzyskami w Pjongjangu

(fot. Screen z Youtube)

Polski Komitet Olimpijski wystartował z kampanią promocyjną "Jesteśmy jedną drużyną". Okazją są rozpoczynające się 9 lutego 2018 roku Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongjangu w Korei Południowej.

Głównym punktem kampanii jest spot promocyjny. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet i outdoor. Za nagranie i realizację kampanii odpowiada Studio Vidoq, a za produkcję Michał Ratyński ARPI Network.

(MAC, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo