Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Kevin sam w Nowym Jorku” hitem świąt

(screen YouTube.com)

W święta Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją był TVP 1, a w grupie komercyjnej - Polsat. Najwięcej widzów zgromadził pokazywany w Polsacie w wigilię ”Kevin sam w Nowym Jorku”. Przed telewizorem spędziliśmy mniej czasu niż przed rokiem.

W dniach 25-26 grudnia br. udział TVP 1 w grupie ogólnej wyniósł 11,09 proc. (przed rokiem 11,43 proc.), Polsatu – 8,86 proc. (9,88 proc.), TVN – 8,48 proc. (9,66 proc.), a TVP 2 – 7,23 proc. (7,04 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był Polsat, który osiągnął 10,86 proc. udziału (11,95 proc. rok wcześniej). TVN miał 10,43 proc. (11,42 proc. przed rokiem), TVP 1 – 7,52 proc. (7,68 proc.), a TVP 2 – 6,05 proc. (6,11 proc.).

W święta najwięcej widzów zgromadziła emitowana w wigilię w Polsacie o 20.10 komedia ”Kevin sam w Nowym Jorku”. Film przyciągnął 4,4 mln widzów, czyli więcej niż ”Kevin sam w domu” emitowanym w tym samym czasie rok wcześniej (4,33 mln).

Wśród najchętniej oglądanych programów znalazło się specjalne wydanie ”Rolnik szuka żony” w pierwszy dzień świąt o 20.15 w TVP 1 (3,24 mln widzów) i ”Teleexpress” w drugi dzień świąt w TVP 1 (3,07 mln widzów).

W Boże Narodzenie oglądaliśmy telewizję średnio przez pięć godzin i 39 minut, czyli o 22 minuty krócej niż rok wcześniej.

Według danych cennikowych w czasie Bożego Narodzenia najwięcej wydano w telewizji na reklamy Allegro (3,82 mln zł), Plusa (3,47 mln zł) i Winiar (2,76 mln zł).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 27.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 28, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP wprowadzi zimową ramówkę 2 stycznia i zapowiada nowe formaty

"The Voice Kids" nadawany jest w 30 krajach, w tym w USA i Wielkiej Brytanii. Premiera polskiej edycji 1 stycznia 2018 roku w TVP 2 (screen z YouTube)

2 stycznia 2018 roku Telewizja Polska wprowadzi zimową ramówkę, ale zmiany na antenie pojawią się już dzień wcześniej. TVP w zimie nie rezygnuje z premier w prime time, zapowiada też premierę nowych formatów. Ramówka wiosenna w TVP zacznie obowiązywać 26 lutego, czyli dwa tygodnie później niż w TVN.   

Telewizyjna Jedynka 1 stycznia 2018 roku rozpocznie emisję wyprodukowanej przez TVP telenoweli historycznej "Korona królów". Serial będzie emitowany od poniedziałku do czwartku o 18.30. Ponadto TVP 1 wprowadza nowy cykl dokumentalny "Weterani. Wyrwani śmierci" o polskich żołnierzach walczących w Afganistanie - premiera we wtorek 2 stycznia o godz. 22.05. 

Jak już informowaliśmy, w ramówce zimowej TVP 1 kontynuowany będzie teleturniej "The Wall. Wygraj marzenia".  Największą atrakcją ramówki zimowej mają być transmisje z imprez sportowych: Pucharu Świata w skokach narciarskich (14 transmisji w TVP 1), Pucharu Świata w biegach narciarskich (7 transmisji w TVP 2), a przede wszystkim z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Piongjang, które na antenach głównych TVP zajmą łącznie prawie 200 godzin.

TVP 2 zimą wprowadza nowy format "The Voice Kids", czyli muzyczny talent show z udziałem dzieci w wieku od 8 do 15 lat. Program poprowadzą Barbara Kurdej-Szatan i Tomasz Kammel. Pierwszy odcinek wyemitowany zostanie 1 stycznia 2018 roku, a następne w soboty o 20.05. 

Od 26 lutego w TVP będzie obowiązywać ramówka wiosenna. Publiczny nadawca wprowadzi ją 2 tygodnie później niż TVN.

(Mackuch, 28.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo