"Lego Ninjago" ponownie liderem magazynów dla dzieci po trzech kwartałach br.
26.12.2017, 13:01
(fot. pixabay.com)
"Lego Ninjago" to najlepiej sprzedające się pismo dla dzieci - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy o sprzedaży miesięczników i dwumiesięczników po trzech kwartałach br.
W okresie styczeń-wrzesień br. "Lego Ninjago" (Media Service Zawada) sprzedawało się średnio w 53 931 egz. (spadek o 10,11 proc.). Na drugim miejscu wśród pism dla dzieci jest "Lego Nexo Knights" (Media Service Zawada) ze średnią sprzedażą 48 661 egz. (wzrost o 8,17 proc.), a na trzecim "Zabawy i marzenia z Barbie" (Egmont Polska) ze średnią sprzedażą 42 565 (wzrost 1,12 proc.).
Największy wzrost sprzedaży o 31,38 proc. odnotował "Lego Friends. Magazyn" (Media Service Zawada) - średnia sprzedaż wyniosła 42 101 egz. (JOK)
(a,d, 26.12.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter