"Mamo, To Ja" liderem sprzedaży po trzech kwartałach br.
(fot. pixabay.com)
"Mamo, To Ja" (Edipresse Polska) był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem parentingowym po trzech kwartałach br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Mamo, To Ja" wyniosła po trzech kwartałach br. 19 738 egz., co oznacza spadek o 12,54 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) – 13 078 egz. (spadek o 13,08 proc.), a na trzecim "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) – 8348 egz. (spadek o 31,03 proc.). Na czwartym miejscu był "Twój Maluszek" (Edipresse Polska) ze średnią sprzedażą 7547 egz. (spadek o 19,09 proc.). "Twój Maluszek" został zamknięty w kwietniu br. (JOK)
(a,d, 25.12.2017)