Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mamo, To Ja" liderem sprzedaży po trzech kwartałach br.

(fot. pixabay.com)

"Mamo, To Ja" (Edipresse Polska) był najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem parentingowym po trzech kwartałach br. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Średnia sprzedaż "Mamo, To Ja" wyniosła po trzech kwartałach br. 19 738 egz., co oznacza spadek o 12,54 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) – 13 078 egz. (spadek o 13,08 proc.), a na trzecim "Twoje Dziecko" (Edipresse Polska) – 8348 egz. (spadek o 31,03 proc.). Na czwartym miejscu był "Twój Maluszek" (Edipresse Polska) ze średnią sprzedażą 7547 egz. (spadek o 19,09 proc.). "Twój Maluszek" został zamknięty w kwietniu br. (JOK)

 

(a,d, 25.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gremi Media wdraża narzędzie do analizy danych o użytkownikach

(fot. pixabay.com)

Gremi Media, wydawca m.in. "Rzeczpospolitej", wprowadza platformę analizy danych o użytkownikach, opartą na rozwiązaniu customer data platform Deep.BI.

Platforma pozwala wydawcy na obserwację zachowania użytkowników korzystających z należących do niego cyfrowych publikacji. Użytkownicy mogą zostać wyselekcjonowani nie tylko na podstawie podstawowych cech, takich jak płeć czy grupa wiekowa, ale też  rodzaju czytanych artykułów lub oglądanych wideo. Wydawca analizuje te informacje, identyfikując użytkowników na podstawie logowań i plików cookies.

Wprowadzana platforma danych o użytkownikach opiera się na rozwiązaniu customer data platform firmy technologicznej Deep.BI.

(KOZ, 25.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo