Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook: w 2017 r. padł rekord - 17 mld rozmów wideo z użyciem Messengera

(fot. Pixabay.com)

W 2017 roku przy użyciu komunikatora Facebook Messenger odbyło się ponad 17 mld rozmów wideo. To dwa razy więcej niż rok temu - podał serwis społecznościowy Marka Zuckerberga. Z użyciem Messengera dziennie prowadzonych było ponad 7 mld rozmów.

Odkąd w grudniu 2016 r. Messenger umożliwił użytkownikom wideorozmowy grupowe, stając do rywalizacji ze Skype'em i zarządzaną przez Facebooka marką WhatsApp, jego popularność nieprzerwanie rośnie. Statystycznie, w przeciętnej wideorozmowie grupowej udział bierze dziesięć osób - podał Facebook. Według firmy, w 2017 roku użytkownicy komunikatora Messenger wysłali w swoich wiadomościach również 500 mld emoji oraz 18 mld gifów.
W 2017 roku Facebook udostępnił użytkownikom również alternatywną wersję komunikatora Messenger, przeznaczoną dla starszych telefonów oraz dla użytkowników, którzy zainteresowani są zmniejszeniem zużycia danych przez aplikację. Messenger Lite dostępny jest obecnie wyłącznie na urządzeniach z Androidem i ma wszystkie podstawowe funkcjonalności komunikatora. Nie umożliwia jednak korzystania z rozmów wideo, a jedynie połączenia głosowe.

(PAP, Mackuch, 24.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sotrender: Profil Semilac ma 257 tys. obserwujących na Instagramie

Profil Semilac na Instagramie (screen profilu)

Profil marki hybrydowych lakierów do paznokci Semilac (Nesperta), jest najchętniej obserwowany na Instagramie wśród profili marek zaliczanych przez firmę Sotrender do sektora FMCG.

Na koniec listopada profil Semilac miał 256 996 obserwujących, czyli o 4 proc. więcej niż w październiku br. 

Drugi był profil Goldenrosepolska - 156,5 tys. obserwujących (wzrost o 3 proc.), a trzeci Rossmannpl - 143,1 tys. (wzrost o 5 proc.).

Dalej były profile: Neonailpoland - 142,5 tys., Fantapolska - 134 tys., Mintishop - 124,7 tys., Cocacolapolska - 123,4 tys., Wibopl - 93,1 tys., Sephorapolska - 92,9 tys., Lovelykosmetyki - 82,2 tys.

(IKO, 26.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo