Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile planuje wykup sieci kablowej UPC Austria

(fot. jarmoluk / pixabay.com)

Austriacki oddział T-Mobile należący do niemieckiej spółki Deutsche Telekom planuje wykup operatora kablowego UPC Austria za 1,9 mld euro - podała agencja AP.

Wykup UPC Austria, spółki pośrednio zależnej Liberty Global, ma umożliwić lokalnemu oddziałowi T-Mobile poszerzenie oferty i zagrożenie obecnemu liderowi na austriackim rynku usług telekomunikacyjnych - A1 Telekom Austria.

Podobnie jak podpisany w Polsce list intencyjny T-Mobile i Orange dotyczący podjęcia negocjacji w sprawie hurtowego dostępu szerokopasmowego w obszarach nieregulowanych sieci światłowodowej, również austriacka transakcja wpisuje się w strategię Deutsche Telekom dla Europy określającą konwergencję jako drogę do wzrostu.

Wykup UPC Austria przez T-Mobile wymaga zatwierdzenia przez organizacje antymonopolowe. Firma przewiduje, że transakcja zostanie sfinalizowana w drugiej połowie 2018 roku.

 

(PAP, 23.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google umożliwi blokowanie reklam w przeglądarce Chrome

(fot. pixabay.com)

Google od 15 lutego umożliwi domyślne blokowanie reklam w przeglądarce Chrome. Narzędzie nie będzie blokowało wszystkich reklam, jakie można spotkać na stronach internetowych, a jedynie te, które są szczególnie inwazyjne dla korzystających z internetu osób.

Google wspólnie z wydawcami internetowymi pracowało nad standardami, które będą zadowalały obie strony odwiecznego sporu o reklamy w internecie.

Firma wyraziła nadzieję, że wbudowanie w przeglądarkę domyślnie działającego narzędzia do blokowania reklam złagodzi obawy konsumentów, którzy coraz bardziej niechętnym okiem spoglądają na inwazyjne reklamy w internecie. Jednocześnie, Google chce zniechęcić internautów do użycia narzędzi zewnętrznych, działających bardziej rygorystycznie, co może negatywnie wpływać na najważniejsze dla Google'a źródło dochodów, jakim jest sprzedaż reklam. (PAP)

(25.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo