Temat: radio

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Newsweek Polska” ma przeprosić Piotra Dudę

Zgodnie z wyrokiem warszawskiego sądu „Newsweek Polska” ma przeprosić Piotra Dudę, przewodniczącego NSZZ „Solidarność” za tekst "Zemsta za Kacperka". Wydawca tygodnika Grupa Onet-RAS Polska zapowiada, że odwoła się od wyroku.

W kwietniu 2016 roku w "Newsweek Polska" opublikował tekst Michała Krzymowskiego i Wojciecha Cieśli "Zemsta za Kacperka". Napisali w nim m.in., że "szef Solidarności gardłuje na temat praw pracowniczych, a pracownicy związkowego hotelu „Bałtyk” wciąż pracują na śmieciówkach". Dodali: "Dla Solidarności i zarządzającej uzdrowiskiem jej spółki córki to maszynka do robienia pieniędzy. Dla przewodniczącego związku Piotra Dudy – miejsce darmowego wypoczynku w 150-metrowym penthousie. Dla personelu – ciężka praca na śmieciówkach".
Piotr Duda złożył pozew do sądu. Sąd Okręgowy w Warszawie nakazał Grupie Onet-RAS Polska opublikowanie przeprosin za „bezprawne naruszenie dobrego imienia poprzez podanie nieprawdziwej, niezweryfikowanej informacji”. Przeprosiny mają ukazać się w wersji papierowej, ale także w serwisie Newsweek.pl.

(PAP, MAK, 22.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gość specjalny Grand Press 2017: odszedłem, gdy zaczęli mi mówić, czego nie publikować

Ajder Mużdabajew na Grand Press 2017 (fot. archiwum "Press")

Rozmowa z gościem specjalnym Grand Press 2017 Ajderem Mużdabajewem, który rzucił intratną posadę zastępcy redaktora naczelnego dużego rosyjskiego dziennika „Moskiewskij Komsomolec” i zaczął pracować w krymskotarskiej telewizji ATR.

Ajder Mużdabajew od 2015 roku jest zastępcą dyrektora krymskotatarskiego kanału telewizyjnego ATR, który do aneksji Krymu miał siedzibę w stolicy tego półwyspu - Symferopolu. Po aneksji został zamknięty przez rosyjskie władze. Kanał przeniósł się jednak do Kijowa i stamtąd nadaje. Mużdabajew wcześniej był zastępcą redaktora naczelnego rosyjskiego dziennika „Moskiewski Komsomolec”. Zwolnił się, gdy Rosja anektowała Krym, a dziennikarze zamienili się w propagandystów.

(22.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo