Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

15 mln zł wypłacił LifeTube twórcom internetowym w br.

LifeTube podsumował mijający rok (fot. materiały prasowe)

W 2017 roku sieć partnerska LifeTube wypłaciła zrzeszonym w niej twórcom internetowym łącznie ponad 15 mln zł.

Z wyników finansowych zaprezentowanych przez LifeTube wynika, że przychody firmy w 2017 roku wzrosły o 41 proc. względem roku ubiegłego. Dzięki temu wzrosła też kwota wypłacona twórcom za zrealizowane kampanie - do youtuberów zrzeszonych w sieci trafiło 15,2 mln zł, podczas gdy w ub.r. było to 10,8 mln zł. Osiągniętego zysku firma nie podaje.

LifeTube zrealizował w br. 939 kampanii dla 321 klientów - o ponad 21 proc. więcej niż w 2016 roku. Sieć pozyskała 140 nowych twórców (obecnie ma 427 kanałów).
LifeTube wskazał także trendy zachodzące w sposobie konsumowania wideo na YouTube: rośnie liczba wyświetleń (w br. na jeden film opublikowany w sieci LifeTube przypadło ich średnio 56 tys.) i wzrasta czas spędzony na oglądaniu wideo (obecna średnia to blisko 5 min, o 23 sekundy dłużej niż rok temu).

LifeTube zapowiada, że w 2018 roku rozpocznie cykl otwartych szkoleń dla influencerów i twórców wideo (LifeTube Boosters) oraz uruchomi ekspercki kanał na YouTube poświęcony trendom.

(IKO, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett z obsługą reklamową Orange Polska

Agencja Leo Burnett Warsaw przejmie od 2018 roku obsługę reklamową operatora komórkowego Orange Polska.

Leo Burnett Warsaw zajmie się działaniami strategiczno-kreatywnymi, za które dotychczas odpowiadała również należąca do Publicis Groupe agencja Publicis Worldwide Polska. Ponadto w zakres obowiązków Leo Burnett Warsaw wejdzie obsługa digital, którą zajmowała się agencja VML. "Pozostajemy nadal w Grupie Publicis, ale stawiamy na współpracę z Leo Burnett, agencji która rozumie specyfikę i wyzwania rynku telekomunikacyjnego. Zależy nam na spójnym połączeniu ATL i digital oraz odświeżeniu linii komunikacyjnej" - komentuje Mariusz Gaca, wiceprezes Orange Polska.


(IKO, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo