Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" poprawia sprzedaż, "Sieci Prawdy" z największym spadkiem

"Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawił sprzedaż w październiku br. w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 r.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w październiku br. wyniosła 100 761 egz. (spadek o 12,74 proc. względem października ub.r.). Jej główny konkurent, "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął sprzedaż 89 403 egz. (spadek o 17,17 proc.), a "Wprost" (AWR Wprost) – 19 136 egz. (spadek o 14,06 proc.).

"Sieci Prawdy" (Fratria) – 53 508 egz. (spadek o 21,06 proc.) - wyraźnie wyprzedzają pod względem sprzedaży "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 40 232 egz. (spadek o 18,47 proc.) i "Gazetę Polską Codziennie” (Forum) – 33 727 (spadek o 7,12 proc.).
Wzrost zanotował "Tygodnik Powszechny" - o 17,57 proc., do 26 146 egz.

Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 118 695 egz. (spadek o 4,75 proc.).

"Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał 258 806 egz. (spadek o 5,26 proc.).


(JOK, 20.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.