"Moje Mieszkanie" i "Murator" liderami segmentu pism wnętrzarsko-budowlanych
19.12.2017, 11:01
Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Architektura Murator" (ZPR Media) zanotował wzrost średniej sprzedaży po trzech kwartałach br. w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim jest "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego średnia sprzedaż ogółem od stycznia do września br. wyniosła 55 310 egz. - o 1,38 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.
Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym pozostaje "Murator" (ZPR Media) – 44 480 egz. (spadek o 1,53 proc.).
Największy spadek odnotował "Ładny Dom" (Agora) – o 16,96 proc., do 9490 egz.
(JOK, 19.12.2017)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter