Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Moje Mieszkanie" i "Murator" liderami segmentu pism wnętrzarsko-budowlanych

Wśród miesięczników wnętrzarsko-budowlanych tylko "Architektura Murator" (ZPR Media) zanotował wzrost średniej sprzedaży po trzech kwartałach br. w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem wnętrzarskim jest "Moje Mieszkanie" (ZPR Media). Jego średnia sprzedaż ogółem od stycznia do września br. wyniosła 55 310 egz. - o 1,38 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.

Najlepiej sprzedającym się tytułem budowlanym pozostaje "Murator" (ZPR Media) – 44 480 egz. (spadek o 1,53 proc.). 

Największy spadek odnotował "Ładny Dom" (Agora) – o 16,96 proc., do 9490 egz.

(JOK, 19.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.