Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Trojnar powrócił do biura reklamy TVP

Tomasz Trojnar ostatnio pracował w Codemedia (fot. materiały prasowe)

Tomasz Trojnar powrócił do biura reklamy Telewizji Polskiej na stanowisko kierownika zespołu ds. negocjacji i handlu - ustalił "Presserwis".

Powrót Trojnara do TVP ma związek ze zmianami, jakie nastąpiły w ostatnich miesiącach w biurze reklamy Telewizji Polskiej, kiedy to pełniącą obowiązki dyrektor biura została Ewelina Czuba, a wicedyrektorami zostali Robert Malinowski i Przemysław Kruk.

Tomasz Trojnar przez ponad pół roku był dyrektorem do spraw komunikacji w domu mediowym Codemedia, gdzie odpowiadał za nawiązywanie kontaktów biznesowych i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami oraz za strategiczne wsparcie prowadzonych przez agencję działań. Wcześniej przez 12 lat zajmował się sprzedażą - najpierw jako szef zespołu sprzedaży w TVN Media, a następnie w TVP jako kierownik zespołu ds. negocjacji i handlu.

(IKO, 18.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Brzezińska specjalistką od influencer marketingu w Labcon

Agata Brzezińska będzie pracowała dla marek z branży beauty (fot. materiały prasowe)

Agata Brzezińska dołączyła do agencji Labcon (Group One) na stanowisko senior influencer marketing specialist. Będzie realizowała działania m.in. dla marek z branży beauty.

Wcześniej Brzezińska związana była z Publicis Media - najpierw z domem mediowym Zenith, a od grudnia ub.r. z LiguidTread, gdzie pełniła funkcję influencer marketing specialist. W dotychczasowej pracy odpowiadała za budowanie strategii działań i prowadzenie kampanii z influencerami m.in. dla marek Reckitt Benckiser, Estée Lauder, L'Oréal, Coty, Lactalis, Sanofi. 

Agencja Labcon specjalizująca się w content marketingu powstała w maju br.


(IKO, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo