Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Treści Onetu dostępne dla użytkowników asystentki głosowej Amazona

Portal Onet.pl umożliwia korzystanie ze swoich treści za pomocą Alexy, asystentki głosowej Amazona (materiały prasowe)

Portal Onet.pl umożliwia korzystanie ze swoich treści za pomocą Alexy, asystentki głosowej koncernu Amazon. Użytkownikom udostępniono serwis Onet24 w wersji audio, który jest aktualizowany kilka razy dziennie i dostarcza skrót najważniejszych informacji.

To kolejne po aplikacji mobilnej rozwiązanie, które pozwala być na bieżąco osobom zainteresowanym wiadomościami z Polski. Zważywszy, że ok. 17 proc. użytkowników aplikacji mobilnej Onetu korzysta z niej poza Polską, wydawca dostrzegł duży potencjał w udostępnianiu swoich treści poprzez system asystentek głosowych.

- Inwestujemy w obsługę rozwiązań, które nie są jeszcze popularne na polskim rynku, gdyż wierzymy, że to właśnie obsługa głosowa jest tym, co zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek. Początkiem naszych eksperymentów była aplikacja mobilna Onet z funkcją czytania newsów - mówi Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet. 

W ubiegłym tygodniu Amazon udostępnił w Polsce sprzedaż urządzeń Amazon Echo. Obecnie sprzęt jest obsługiwany w języku angielskim. Urządzenia firmy Amazon stanowią blisko 70 proc. rynku asystentów głosowych w Stanach Zjednoczonych, z których korzysta ponad 12 proc. gospodarstw domowych. Rynek rozwija się bardzo dynamicznie. Estymacje wskazują, że do 2022 roku 55 proc. gospodarstw domowych w USA będzie korzystać z asystentów głosowych.

Przypomnijmy, że aplikacja Onet była nominowana do nagrody Grand Press Digital 2017.

(PM, 16.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Springer z dużym zyskiem sprzedał kobiecy e-serwis

(fot. aufeminin.com)

Koncern medialny Axel Springer sprzedał większościowy pakiet udziałów w kobiecym serwisie internetowym Aufeminin.

Wartość transakcji obejmującej 78 proc. udziałów w grupie Aufeminin to 286 mln euro. Nabywcą jest francuski nadawca telewizyjny TF1.

Springer zainwestował w Aufeminin w 2007 roku, płacąc za swój pakiet udziałów 215 mln euro. Skierowany do kobiet serwis jest obecny na ponad 20 rynkach, m.in. w Polsce (Ofeminin.pl).

(LL, 16.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo