Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBDO nie chce obsługiwać sieci Douglas

(fot. pixabay.com)

Sieć reklamowa BBDO zakończyła współpracę z siecią perfumeryjną Douglas.

Jak podają niemieckie media branżowe, BBDO zrezygnowała z roli wiodącej agencji kreatywnej Douglasa. Pełniła ją od lipca ub.r. Wartość zlecenia obejmującego obsługę 19 europejskich rynków, m.in. Polski, szacowana była na 100 mln euro. Powodem rozstania miały być różne wizje modelu współpracy między agencją a klientem. W ub.r. z podobnych względów z kooperacji siecią perfumeryjną zrezygnowała agencja Thjnk.

(LL, 14.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro reklamy Polsat Media pozyskuje reklamy dla TalentMedia

(fot. polsatmedia.pl)

Sieć partnerska TalentMedia (Mediacap) nawiązała współpracę z biurem reklamy Polsat Media w zakresie pozyskiwania reklam i branded content.

W ramach umowy Polsat Media został wyłącznym reprezentantem TalentMedia we współpracy z domami mediowymi. Z kolei TalentMedia będzie świadczył usługi branded content dla klientów Polsat Media - zrzeszeni w sieci partnerskiej twórcy internetowi i tworzone przez nich treści od 2018 roku będą częścią oferty Polsat Media AdTube. 

TalentMedia ma w ofercie 74 kanały. Umowę podpisano na trzy lata.

(IKO, 19.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo