Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBDO nie chce obsługiwać sieci Douglas

(fot. pixabay.com)

Sieć reklamowa BBDO zakończyła współpracę z siecią perfumeryjną Douglas.

Jak podają niemieckie media branżowe, BBDO zrezygnowała z roli wiodącej agencji kreatywnej Douglasa. Pełniła ją od lipca ub.r. Wartość zlecenia obejmującego obsługę 19 europejskich rynków, m.in. Polski, szacowana była na 100 mln euro. Powodem rozstania miały być różne wizje modelu współpracy między agencją a klientem. W ub.r. z podobnych względów z kooperacji siecią perfumeryjną zrezygnowała agencja Thjnk.

(LL, 14.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.