Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Showmax zamierza pokazać trzecią serię "Ucha Prezesa"

Showmax rozmawia z producentami "Ucha Prezesa" na temat trzeciego sezonu serialu (screen z YouTube)

Showmax planuje trzeci sezon serialu satyrycznego "Ucho Prezesa" - nieoficjalnie dowiedział się "Presserwis". 21 i 28 grudnia br. w serwisie umieszczone zostaną dwa odcinki specjalne drugiego sezonu. Będą one dostępne tylko w płatnym serwisie.

Według naszych informacji Showmax już rozpoczął rozmowy z producentami serialu na temat trzeciego sezonu. Tej informacji nie potwierdza Wioletta Staszczyk, menedżerka Roberta Górskiego, autora scenariusza. Natomiast Magdalena Marzec, communications and social media manager w Showmaksie, mówi krótko: - Bez komentarza. Wydamy na ten temat komunikat. Zachęcam na razie do oglądania dwóch odcinków specjalnych.  

Według naszych informacji Showmax jest zadowolony z wyników oglądalności drugiej serii. - Sezon trzeci na pewno powstanie - mówi jeden z naszych informatorów.

Ostatni odcinek drugiego sezonu serialu dostępny jest w Showmaksie od 7 grudnia br. Od 21 grudnia br. subskrybenci serwisu będą mogli oglądać odcinek specjalny "Jaromir K.", a od 28 grudnia br. - "Czemu im nie spada?". 

"Ucho Prezesa" to serial satyryczny emitowany od 9 stycznia br. na YouTube, a od 15 lutego br. również w Showmaksie. Odcinki drugiej serii serialu mają ponad 2,5 mln odsłon na YouTube. Kanał "Ucho Prezesa" ma 443 668 subskrybentów.


(Mackuch, 14.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biuro prasowe episkopatu uruchomiło profil na Twitterze w języku angielskim

Na Twitterze Konferencji Episkopatu Polski znalazł się m.in. apel arcybiskupa Stanisława Gądeckiego o szacunek i kulturę w debacie publicznej (screen Twitter.com)

@ChurchInPoland - to nowy profil na Twitterze, na którym biuro prasowe Konferencji Episkopatu Polski publikuje informacje w języku angielskim.

Na profilu publikowane są wpisy o bieżących wydarzeniach w kościele, komentarze rzecznika episkopatu oraz tweety na temat ważnych rocznic kościelnych i społecznych. Rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. Paweł Rytel-Andrianik podkreśla, że biuro prasowe episkopatu chce poprzez Twitter dotrzeć między innymi do zagranicznych dziennikarzy i korespondentów. "Osoba św. Jana Pawła II sprawia, że życie Kościoła w Polsce jest interesującą tematyką dla zagranicznych mediów, ale również dla internautów. Do wzrostu zainteresowania przyczyniły się też Światowe Dni Młodzieży w Krakowie" - dodaje ks. Rytel-Andrianik, cytowany przez serwis Episkopat.pl


(Mackuch, 15.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo