Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska z umową kredytową na 500 mln zł, ponad połowa na inwestycje

(fot. pixabay.com)

Wirtualna Polska podpisała nową umowę kredytową na 500 mln złotych. Środki zamierza przeznaczyć m.in. na akwizycje.

Umowa została podpisana z konsorcjum banków: mBank SA, PKO BP SA oraz ING Bank SA. Środki będą przeznaczone na finansowanie i refinansowanie wydatków inwestycyjnych oraz przyszłe akwizycje (głównie w e-commerce), refinansowanie bieżącego zadłużenia z dotychczasowej umowy kredytowej, a także na finansowanie bieżącej działalności i kapitału obrotowego. Na inwestycje ma trafić ponad połowa środków.

”Zabezpieczyliśmy finansowanie na dalszy, dynamiczny rozwój Wirtualnej Polski. Będziemy kontynuować inwestycje w e-commerce w Polsce i za granicą” – zapowiedział w komunikacie prasowym prezes Wirtualnej Polski Jacek Świderski.


(KOZ, 13.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karol Kowalski pokieruje biurem sprzedaży reklam w CDA.pl

Tworzenie struktur sprzedażowych i kierowanie biurem sprzedaży CDA.pl powierzono Karolowi Kowalskiemu (fot. materiały prasowe)

CDA.pl, serwis VoD, który w listopadzie br. według danych PBI Gemius odwiedziło ponad 7 mln użytkowników, buduje własne struktury sprzedaży reklamy. Biurem pokieruje Karol Kowalski, początkowo będzie jedynym pracownikiem działu.

Właścicielem serwisu CDA.pl i usługi CDA Premium jest spółka CwMedia SA. Przychody CDA.pl ze sprzedaży reklam w pierwszym półroczu br. według spółki wyniosły 1,9 mln zł. Dotychczas przychody reklamowe serwisu pochodziły głównie z emisji reklam display oraz wideo (tzw. pre-roll video), także w modelu aVOD, zawierającym ok. 1250 licencjonowanych filmów pełnometrażowych oraz tysiąc godzin filmów i bajek dla dzieci.

CDA.pl od roku 2015 prowadzi program partnerski, w ramach którego dzieli się zyskami z emitowanych reklam z vlogerami i twórcami. CDA.pl stale poszerza współpracę z wiodącymi polskimi youtuberami i sieciami multi-channel oraz wydawcami, a liczba licencjonowanych materiałów wideo przekroczyła 153 tysiące. Użytkownicy portalu mają dostęp między innymi do blisko 300 kanałów muzycznych (np. Kamil Bednarek, Big Cyc, Tede), mediowych (np. Gazeta.pl, Interia TV, Grupa ZPR) i wielu innych kanałów tematycznych (sportowych, motoryzacyjnych, lifestylowych, podróżniczych czy edukacyjnych).

Karol Kowalski z branżą reklamy internetowej związany jest od kilkunastu lat. Pracował m.in. w sieciach reklamowych IDMnet i Evolution Media Net, a ostatnio pełnił funkcję szefa strategii w agencji NetShare Media Group.

(PM, 13.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo