Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Storyclash: Tvn24.pl liderem interakcji w listopadzie

Analizę przygotowała dla firma Storyclash

Tvn24.pl w listopadzie br. miał najwięcej interakcji w mediach społecznościowych - wynika z analizy firmy Storyclash, przygotowanej dla "Presserwisu". Badanie dotychczas uwzględniało aktywność na Facebooku i Twitterze. Od teraz pod uwagę brane są także dane z serwisów Instagram i YouTube.

Łącznie, jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w listopadzie br. 25,2 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień) - o 8,3 proc. mniej, niż w październiku br. Najwięcej z nich (9,55 mln) było 11 listopada.

Najwięcej interakcji miał Tvn24.pl – 1,66 mln (spadek o 5,4 proc. w stosunku do października br.), WP - 1,63 mln (spadek o 30,8 proc.) i Onet - 1,37 mln (wzrost o 4,6 proc.).

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na post opublikowany 22 listopada br. przez serwis Gazeta.pl z linkiem do tekstu "Obłęd na komisji. Posłowie śpiewają »Boże, coś Polskę«, kobieta ogłasza, że jest Matką Boską".
W czołówce były również: artykuł w Onet Wiadomości z 13 listopada br. "Zmarła aktorka Alina Janowska" i artykuł "This Company Gave Non-Smokers Six Extra Vacation Days to Compensate for Smoke Breaks" zamieszczony 1 listopada br. w VICE Polska.

(PM, 08.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przewaga Grupy Onet-RAS Polska nad Grupą Wirtualna Polska: 6 tys. użytkowników

(fot. pixabay.com)

W listopadzie br. serwisy Grupy Onet-RAS Polska odwiedziło tylko o 6 tys. internautów więcej niż Grupy Wirtualna Polska.

Liderem polskiego internetu w listopadzie br. była Grupa Google, która miała 26,6 mln internautów – o 192,4 tys. mniej niż w październiku br. Drugi był Facebook z 22,5 mln użytkowników (spadek o 63,2 tys.). Kolejne były: Grupa Onet-RAS Polska - 21,3 mln (wzrost o 27,9 tys.) i Grupa Wirtualna Polska - 21,3 mln (wzrost o 269,9 tys.).

W pierwszej dziesiątce największych wydawców znalazły się również: YouTube.com - 20,5 mln (wzrost o 112 tys.), Grupa Interia.pl - 19,2 mln (wzrost o 241,5 tys.), Grupa Allegro - 17,2 mln (wzrost o 836,5 tys.), Grupa Gazeta.pl - 16,3 mln (spadek o 13 tys.), Grupa OLX - 16,3 mln (spadek o 202,8 tys.) i Grupa Polska Press - 15,3 mln (spadek o 420,3 tys.).

W rankingu domen prowadzi Google.pl, którą odwiedziło 26,1 mln internautów (wzrost o 136,5 tys.). Druga był domena Facebook.com - 22,5 mln (spadek o 63,2 tys.), a trzecia - YouTube.com - 20,5 mln (wzrost o 112 tys.). Na kolejnych miejscach uplasowały się: Google.com - 20,3 mln (wzrost o 370,9 tys.), Onet.pl - 17,4 mln (wzrost o 130 tys.), Allegro.pl - 17,2 mln (wzrost o 843 tys.), Wp.pl - 15 mln (wzrost o 209,1 tys.), Wikipedia.org - 14,5 mln (wzrost o 79,8 tys.), Interia.pl - 13,5 mln (wzrost o 341,8 tys.) i Olx.pl - 13,3 mln (wzrost o 126,7 tys.).

Najpopularniejszą aplikacją mobilną według badania jest Google - korzysta z niej 14,8 mln polskich użytkowników (spadek o 210,7 tys.). Natomiast najpopularniejszą polską aplikacją jest Olx.pl z 3,8 mln użytkowników (spadek o 490,8 tys.).

Liczba internautów w Polsce w listopadzie br. wyniosła ogółem 27,7 mln (na komputerach osobistych i laptopach – 24,2 mln, a na smartfonach i tabletach - 21,5 mln.

(KOZ, 11.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo