Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

P&G największym reklamodawcą świata

Koncern Procter & Gamble jest firmą, która najwięcej wydaje na reklamę - wynika z raportu opublikowanego przez serwis AdAge.

Ubiegłoroczny budżet reklamowy amerykańskiego koncernu szacowany jest na 10,5 mld dol. Na kolejnych miejscach rankingu znalazły się: Samsung (9,9 mld dol.), Nestlé (9,2 mld dol.), Unilever (8,6 mld dol.) i L'Oréal (8,3 mld dol.). Największy wzrost wartości wydatków rok do roku (po 50 proc.) zanotowały chińskie koncerny Alibaba i Tencent.

(LL, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.