Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

E-sportowy Gametoon HD zadebiutował w Inei

Gametoon nadaje w angielskiej wersji językowej

Na polskim rynku zadebiutował kanał Gametoon HD zajmujący się tematyką e-sportową. Od środy dostępny jest w ofercie sieci kablowej Inea z Wielkopolski.

Gametoon HD to kanał poświęcony e-sportowi i grom komputerowym. W ramówce znajdują się m.in. zapowiedzi najnowszych gier wideo, filmy typu ”let's play” (prezentacja gier z komentarzem gracza) i relacje z turniejów e-sportowych. Kanał nadaje w oryginalnej, angielskiej wersji językowej.

Obecnie Gametoon HD jest dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Rosji, Turcji, Bułgarii oraz niektórych krajach Afryki i Ameryki Łacińskiej.

Gametoon należy do SPI International, większościowego akcjonariusza Kino Polska TV SA. Polska firma jest dystrybutorem kanału w Polsce.

(KOZ, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Mam talent" dał TVN pozycję lidera, "Druga szansa" - wicelidera

Serial "Druga szansa" w TVN śledziło średnio 1,7 mln widzów (fot. screen Youtube)

Średnio 2,8 mln widzów w grupie ogólnej śledziło w TVN 10. edycję programu rozrywkowego "Mam talent". Czwarta seria serialu "Druga szansa" przyciągała do TVN średnio 1,7 mln widzów z tej grupy. 

10. sezon programu rozrywkowego "Mam talent" TVN emitował od 9 września do 2 grudnia br. Podczas emisji programu TVN był liderem oglądalności w grupie ogólnej z 19,66 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był TVP 2 - 11,14 proc. (show "The Voice of Poland"), na trzecim TVP 1 - 9,91 proc. (serial "Komisarz Alex"), a na czwartym Polsat - 7,93 proc. (film fabularny). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) podczas prezentowania programu "Mam talent" TVN był liderem oglądalności - 17,53 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był TVP 2 - 12,02 proc., na trzecim Polsat - 11,11 proc., na czwartym TVP 1 - 6,59 proc. Najwięcej widzów - 3,4 mln - obejrzało program 2 grudnia br. Wpływy cennikowe z reklam emitowanych wokół programu wyniosły 40 mln zł.

Czwarty sezon serialu obyczajowego "Druga szansa" TVN emitował od 11 września do 4 grudnia br., w poniedziałki o 21.30. Podczas emisji TVN pozostawał wiceliderem oglądalności w grupie ogólnej z 13 proc. udziału w rynku. Liderem był  TVP 2 - 15,64 proc. udziału w rynku (seriale "Na dobre i na złe" i "Na sygnale"). Na trzecim miejscu był Polsat - 11,70 proc. (film fabularny), a na czwartym TVP 1 -  5,49 proc. (Teatr Telewizji i film fabularny). W grupie komercyjnej (widzowie 16-49) podczas emisji serialu TVN był wiceliderem rynku - 14,42 proc. udziału w rynku. Na pierwszym miejscu był Polsat - 15,54 proc. udziału w rynku, na trzecim TVP 2 - 13,82 proc., a na czwartym TVP 1- 4,83 proc.  Najwięcej widzów - 1,9 mln - przyciągnął odcinek z 29 września br. Wpływy cennikowe z reklam emitowanych wokół serialu wyniosły 20 mln zł.  

Dane Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo