Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Sadowski przejmuje zarządzanie kreacją Agencji Warszawa

Michał Sadowski wcześniej pracował dla agencji Gong (fot. materiały prasowe)

Michał Sadowski został nowym dyrektorem kreatywnym Agencji Warszawa.

Przed dołączeniem do Agencji Warszawa Sadowski związany był (od 2013 roku) z agencją Gong, gdzie ostatnio pełnił funkcję associate creative directora. Wcześniej przez cztery lata pracował w TBWA\Tequila, był też pracownikiem agencji Change Integrated i Saatchi & Saatchi.

W Agencji Warszawa Sadowski będzie zarządzał 27-osobowym zespołem kreatywnym. Z zarządzania kreacją agencji rezygnuje Michał Lorenc, który teraz będzie odpowiedzialny za projekty specjalne, skupione na e-commerce. Lorenc już wcześniej, w sierpniu br. zrezygnował z funkcji prezesa agencji - zastąpił go Paweł Wołonciej.


(AMS, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

P&G największym reklamodawcą świata

Koncern Procter & Gamble jest firmą, która najwięcej wydaje na reklamę - wynika z raportu opublikowanego przez serwis AdAge.

Ubiegłoroczny budżet reklamowy amerykańskiego koncernu szacowany jest na 10,5 mld dol. Na kolejnych miejscach rankingu znalazły się: Samsung (9,9 mld dol.), Nestlé (9,2 mld dol.), Unilever (8,6 mld dol.) i L'Oréal (8,3 mld dol.). Największy wzrost wartości wydatków rok do roku (po 50 proc.) zanotowały chińskie koncerny Alibaba i Tencent.

(LL, 07.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo