Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaCom z najwyższymi przychodami wśród domów mediowych

(fot. pixabay.com)

W 2016 roku dom mediowy MediaCom (należy do GroupM) miał 887,3 mln zł przychodów, co dało mu pozycję lidera w rankingu firmy Stars.

Przychody MediaCom były o 1,9 proc. wyższe w porównaniu z 2015 rokiem.

Na drugim miejscu uplasował się Starcom (Publicis Media) z wynikiem 767,4 mln zł (wzrost o 24,1 proc.). Za nim był należący do tej samej grupy dom mediowy Zenith – 477,1 mln zł (wzrost o 15 proc.). Dalej znalazły się domy mediowe z GroupM: MEC z przychodem 454,1 mln zł (spadek o 21,4 proc.) i Mindshare – 406,6,7 mln zł (wzrost o 0,3 proc.).

Ranking domów mediowych został przygotowany przez Stars na podstawie przychodów za ub.r. wykazanych w Krajowym Rejestrze Sądowym. 

(IKO, 05.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Sadowski przejmuje zarządzanie kreacją Agencji Warszawa

Michał Sadowski wcześniej pracował dla agencji Gong (fot. materiały prasowe)

Michał Sadowski został nowym dyrektorem kreatywnym Agencji Warszawa.

Przed dołączeniem do Agencji Warszawa Sadowski związany był (od 2013 roku) z agencją Gong, gdzie ostatnio pełnił funkcję associate creative directora. Wcześniej przez cztery lata pracował w TBWA\Tequila, był też pracownikiem agencji Change Integrated i Saatchi & Saatchi.

W Agencji Warszawa Sadowski będzie zarządzał 27-osobowym zespołem kreatywnym. Z zarządzania kreacją agencji rezygnuje Michał Lorenc, który teraz będzie odpowiedzialny za projekty specjalne, skupione na e-commerce. Lorenc już wcześniej, w sierpniu br. zrezygnował z funkcji prezesa agencji - zastąpił go Paweł Wołonciej.


(AMS, 06.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo