Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Do kogo trafiły nagrody IAB MIXX Awards 2017?

(fot. materiały IAB)

Jedenasty raz wręczono nagrody w MIXX Awards - konkursie na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem internetu.

30 listopada br. podczas uroczystej gali zorganizowanej przez IAB Polska w warszawskim Multikinie Złote Tarasy laureaci odebrali statuetki w 15 kategoriach. W tegorocznej edycji konkursu udział wzięli reklamodawcy, agencje i domy mediowe. Wieloetapowe obrady jury zaowocowały 62 nominacjami do złotych, srebrnych i brązowych statuetek IAB MIXX 2017. Najczęściej nagradzanymi kampaniami były: "Świadomy sen", "Launch Showmax w Polsce", "The Missed Spacefilight", "Niezawodnie do celu z iTaxi", "Legendy Polskie Allegro".

 

Press
Press
Press

(CP, 01.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie agencje nagrodzone w konkursie Eurobest

(fot. screen Walk.pl)

Trzy statuetki – jedną srebrną i dwie brązowe – otrzymały polskie agencje w tegorocznej edycji Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest.

W kategorii Print&Publishing srebro otrzymała kampania "Niewidzialni" przygotowana dla Fundacji Kapucyńskiej przez agencję Walk.
"Niewidzialni" to książka z opowieściami, opracowana przez bezdomnych za pomocą atramentu, który powoduje, że czytanie możliwe jest tylko na mrozie, gdyż w ciepłym pomieszczeniu tusz jest niewidzialny.

W kategorii Promo&Activation brąz trafił do DDB&tribal za akcję "#Iwelcome-Live" dla Amnesty International. Za ten projekt agencja była też nominowana w kategorii Media.
Brąz dostała także FCB Warsaw za projekt "Smart Bell" przygotowany dla Axa Polska w kategorii Radio&Audio. Projekt był też nominowany w kategorii Healtcare.
Rozstrzygnięcie konkursu Eurobest odbyło się w piątek 1 grudnia br. w Londynie.

(JOK, 02.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo