Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karina Komorowska nowym prezesem agencji San Markos

Karina Komorowska (z lewej) przejmuje w San Markos obowiązki Magdaleny Czai (fot. materiały prasowe)

Karina Komorowska została prezesem agencji reklamowej San Markos. Odpowiada za zarządzanie agencją, strategią biznesową, nadzór nad tworzeniem i realizacją strategii marketingowych dla wszystkich klientów.

Magdalena Czaja, dotychczasowa prezes San Markos, powraca na stanowisko przewodniczącej rady nadzorczej agencji i ma się zajmować wspieraniem działań new business.

Karina Komorowska z branżą reklamową związana jest od prawie 17 lat. Doświadczenie zdobywała w sieciowych i lokalnych agencjach reklamowych. Ostatnio zajmowała stanowisko executive business director i była członkinią zarządu agencji DDB & Tribal. Wcześniej pracowała w Change Communications (obecnie Change Serviceplan) i Saatchi & Saatchi.

(AMS, 29.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sąd: FoodCare nie musi płacić Michalczewskiemu 2,4 mln zł

Dariusz Michalczewski (fot. materiały prasowe)

Decyzją Sądu Apelacyjnego w Krakowie firma FoodCare nie musi płacić Dariuszowi Michalczewskiemu 2,4 mln zł odszkodowania za wykorzystanie słowa „tiger” w oznaczeniu napoju energetycznego Tiger Energy Drink.

Sąd apelacyjny zmienił decyzję Sądu Okręgowego w Krakowie z 12 października ub.r., oddalając w całości powództwo Dariusza Michalczewskiego, który domagał się odszkodowania za wykorzystanie oznaczenia napoju Tiger po tym, jak rozwiązano z bokserem umowę promocyjną. Wcześniej sąd okręgowy przyznał rację byłemu bokserowi i zasądził na jego rzecz 2,4 mln zł (Michalczewski chciał 21,8 mln zł). Sąd apelacyjny uznał jednak tę decyzję za bezzasadną, gdyż w jego opinii nie doszło do naruszenia dóbr osobistych. Ponadto sąd apelacyjny uznał, że powód nie wykazał, aby doszło do naruszenia praw ochronnych na znaki towarowe. Wyrok jest prawomocny, a Michalczewski ma zapłacić koszty procesowe.

Początek sporu producenta napoju i byłego boksera sięga 2010 roku, kiedy Dariusz Michalczewski rozwiązał umowę licencyjną z FoodCare, która dawała tej spółce możliwość korzystania z marki Tiger. Produkowała ona sprzedawany pod tą marką napój energetyczny, teraz Tigera produkuje Maspex Wadowice.

(IKO, 29.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo