Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjskie dzieci są narażone na oglądanie reklam niezdrowej żywności

(fot. pixabay.com)

Nawet kilkanaście reklam niezdrowej żywności w ciągu godziny dociera do brytyjskich dzieci, które oglądają programy rozrywkowe w telewizji.

Z badania przeprowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu w Liverpoolu wynika, że przy popularnych wśród dzieci programach nadawanych przez stacje ITV, Channel 4 i E4 pojawiają się reklamy pizzy, burgerów i słodyczy. Najwięcej (aż 12 w ciągu godziny) tego typu przekazów reklamowych emitowanych jest przy muzycznym talent show “The Voice” w stacji ITV. Szacuje się, że około 700 tys. widzów spośród pięciomilionowej widowni programu stanowią osoby nieletnie.

Zgodnie z obowiązującymi w Wielkiej Brytanii przepisami emitowanie treści promujących niezdrową żywność jest zabronione przy programach telewizyjnych, których widownię w co najmniej 75 proc. stanowią dzieci.


(LL, 29.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 29, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Karina Komorowska nowym prezesem agencji San Markos

Karina Komorowska (z lewej) przejmuje w San Markos obowiązki Magdaleny Czai (fot. materiały prasowe)

Karina Komorowska została prezesem agencji reklamowej San Markos. Odpowiada za zarządzanie agencją, strategią biznesową, nadzór nad tworzeniem i realizacją strategii marketingowych dla wszystkich klientów.

Magdalena Czaja, dotychczasowa prezes San Markos, powraca na stanowisko przewodniczącej rady nadzorczej agencji i ma się zajmować wspieraniem działań new business.

Karina Komorowska z branżą reklamową związana jest od prawie 17 lat. Doświadczenie zdobywała w sieciowych i lokalnych agencjach reklamowych. Ostatnio zajmowała stanowisko executive business director i była członkinią zarządu agencji DDB & Tribal. Wcześniej pracowała w Change Communications (obecnie Change Serviceplan) i Saatchi & Saatchi.

(AMS, 29.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo