Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meetrics weryfikuje oszustwa reklamowe

(fot. pixabay.com)

Meetrics (dostawca rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych) otrzymał akredytację Media Rating Council (MRC) dotyczącą pomiarów fraudów, czyli oszustw reklamowych.

Meetrics opracował rozwiązanie, które ma zapobiegać raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic) i uzyskał akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile. Firma miała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów viewability (widoczności reklam) dla kampanii display i wideo. Teraz akredytacja ta została poszerzona o pomiary w zakresie internetu mobilnego i aplikacji.

(IKO, 27.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.