Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Lotos zrobi przetarg związany z piłkarskimi mistrzostwami świata

(fot. Screen z Youtube)

Grupa Lotos wybierze spośród swoich agencji jedną firmę, której powierzy zrobienie komunikacji związanej z przyszłorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej - wynika z informacji "Presserwisu".

Press

Grupa Lotos w maju br. roku rozstrzygnęła przetarg i wybrała do umowy ramowej agencje Havas Warsaw, K2, Man at Work i Bridge2Fun. Spośród tych agencji zostanie wybrana jedna do opracowania komunikacji Grupy Lotos w związku z mistrzostwami. - Lotos bieżące projekty marketingowe, w zakresie ATL i BTL, realizuje z wybranymi w tym roku agencjami. To oznacza, że zapytania spółki o ofertę są kierowane do agencji, które specjalizują się w danym obszarze usług - wyjaśnia Krzysztof Kopeć z biura komunikacji Grupy Lotos. - Umowy z agencjami zostały podpisane do końca 2018 roku.

Grupa Lotos nie wyjawia na tym etapie planów marketingowych na rok 2018. Od czerwca br. Grupa Lotos prowadzi kampanię wizerunkową "Naj nie bierze się znikąd", autorstwa Havas Warsaw.

(AMS, 27.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Meetrics weryfikuje oszustwa reklamowe

(fot. pixabay.com)

Meetrics (dostawca rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych) otrzymał akredytację Media Rating Council (MRC) dotyczącą pomiarów fraudów, czyli oszustw reklamowych.

Meetrics opracował rozwiązanie, które ma zapobiegać raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic) i uzyskał akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile. Firma miała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów viewability (widoczności reklam) dla kampanii display i wideo. Teraz akredytacja ta została poszerzona o pomiary w zakresie internetu mobilnego i aplikacji.

(IKO, 27.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo