Kolejne edycje "Reklamy dzieciom" i "Mikołajkowego bloku reklamowego"
(fot. pixabay.com)
Telewizja Polska i Telewizja Polsat organizują kolejne edycje swoich charytatywnych akcji. "Reklama dzieciom" TVP odbędzie się po raz 25., a "Mikołajkowy blok reklamowy" – po raz 14.
Charytatywny blok "Reklamy dzieciom" TVP 1, podobnie jak w poprzednich latach, pokaże 25 grudnia po "Wiadomościach" ok. 19.50. Za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 100 tys. zł. Dochód z jubileuszowej "Reklamy dzieciom" w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które zwrócą się do TVP. Podczas 24 dotychczasowych edycji akcji uzbierano ponad 25 mln zł, które trafiły do ponad tysiąca placówek.
"Mikołajowy blok reklamowy" tradycyjnie zostanie wyemitowany w Polsacie 6 grudnia o godz. 18.45, przed głównym wydaniem "Wydarzeń". Wpływy z niego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 16,3 mln złotych.
(KOZ, 25.11.2017)