Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premiera "The Voice Kids" w TVP 2 w Nowy Rok

The Voice Kids (screen z Youtube.com)

TVP 2 na Nowy Rok zaplanował premierę nowego show "The Voice Kids".

Pierwszy odcinek zobaczyć będzie można w poniedziałek 1 stycznia 2018 roku o godz. 20. Kolejne emitowane mają być od 6 stycznia w soboty – w tym samym paśmie w jesiennej ramówce pokazywany jest program "The Voice of Poland".

"The Voice Kids" poprowadzą Barbara Kurdej-Szatan i Tomasz Kammel, a także aktor Adam Zdrójkowski. Trenerami będą Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski oraz duet Tomson i Baron (z zespołu Afromental).

Producentem programu na zlecenie TVP 2 jest Rochstar.

(KOZ, 24.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne edycje "Reklamy dzieciom" i "Mikołajkowego bloku reklamowego"

(fot. pixabay.com)

Telewizja Polska i Telewizja Polsat organizują kolejne edycje swoich charytatywnych akcji. "Reklama dzieciom" TVP odbędzie się po raz 25., a "Mikołajkowy blok reklamowy" – po raz 14.

Charytatywny blok "Reklamy dzieciom" TVP 1, podobnie jak w poprzednich latach, pokaże 25 grudnia po "Wiadomościach" ok. 19.50. Za 30-sekundowy spot trzeba zapłacić 100 tys. zł. Dochód z jubileuszowej "Reklamy dzieciom" w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które zwrócą się do TVP. Podczas 24 dotychczasowych edycji akcji uzbierano ponad 25 mln zł, które trafiły do ponad tysiąca placówek.

"Mikołajowy blok reklamowy" tradycyjnie zostanie wyemitowany w Polsacie 6 grudnia o godz. 18.45, przed głównym wydaniem "Wydarzeń". Wpływy z niego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii udało się zebrać ponad 16,3 mln złotych.

(KOZ, 25.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo