Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kreska PR po rebrandingu to PanieAdamie.pl

Kreska PR zmieniła nazwę na PanieAdamie.pl (screen strony PanieAdamie.pl)

Agencja Kreska PR, należąca do Adama Studzińskiego, zmieniła nazwę na PanieAdamie.pl.

Kreska PR to jednoosobowa agencja zajmująca się działaniami PR, działa na rynku od 2008 roku. Od połowy listopada funkcjonuje pod nazwą PanieAdamie.pl. Za nową identyfikację wizualną – logotyp i stronę internetową – odpowiada Studio Da Vinci.

- Po dziewięciu latach nadszedł czas, aby coś zmienić. Chciałem bardziej zindywidualizować nazwę – wyjaśnia Adam Studziński.

(IKO, 24.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Grudzień 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Ł. Rożek dołączył do agencji ComPress PR

Do agencji ComPress PR dołączyli: Tomasz Ł. Rożek, który objął stanowisko account directora oraz Wojciech Dziwisz vel Tarnowski, zatrudniony na stanowisku account managera.

Tomasz Ł. Rożek zajmie się doradztwem strategicznym dla nowych i potencjalnych klientów oraz koordynacją wybranych projektów agencji. Przez ostatnie dwa lata  pełnił funkcję business development directora w agencji United PR, wcześniej kierował departamentem komunikacji w Pracodawcach RP i pracował w międzynarodowej agencji PR Cook Communications. Przez dziesięć lat był także redaktorem i dziennikarzem m.in. w "Polska The Times", "Newsweek Polska" oraz "Gazecie Wyborczej".

Wojciech Dziwisz vel Tarnowski zajmie się bieżącą obsługą klientów agencji. Wcześniej pracował jako account manager m.in. w firmach Marketing Mind oraz Newsrm.tv.

50 proc. akcji spółki ComPress należy do Gremi Media. W trzecim kwartale br. agencja uzyskała 311 tys. zł przychodu, co stanowi wzrost o 54,06 proc. w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku.

(AMS, 21.12.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo