Storyclash: WP liderem interakcji w mediach społecznościowych
Analizę przygotowała dla "Presserwisu" firma Storyclash
Wirtualna Polska w październiku br. miała najwięcej interakcji na Facebooku, Twitterze i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash, przygotowanej dla "Presserwisu".
Łącznie jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w październiku br. 21,1 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień) - o 20,2 proc. więcej niż we wrześniu br. Najwięcej z nich (1,05 mln) było 8 października.
Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska – 2,06 mln (wzrost o 17,5 proc. w porównaniu do września br.), TVN 24 - 1,62 mln (wzrost o 8,6 proc.) i NaTemat.pl - 1,26 mln (spadek o 11,1 proc.).
Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na post opublikowany 8 października przez serwis Wiadomości.wp.pl z linkiem do tekstu pt. "O tym zdjęciu mówią wszyscy. Robert Lewandowski dotrzymał słowa".
W czołówce były również: film zamieszczony na Facebooku 18 października przez serwis Farmer.pl, na którym widać traktor z przyczepą, mający trudności z wyjazdem z pola i "Najnowszy SONDAŻ prezydencki. Biedroń ma 35 proc.!", zamieszczony w SE.pl 17 października br.
(PM, 23.11.2017)