Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Storyclash: WP liderem interakcji w mediach społecznościowych

Analizę przygotowała dla "Presserwisu" firma Storyclash

Wirtualna Polska w październiku br. miała najwięcej interakcji na Facebooku, Twitterze i Google+ - wynika z analizy firmy Storyclash, przygotowanej dla "Presserwisu".

Łącznie jak wyliczył dla "Presserwisu" Storyclash, polskie serwisy informacyjne odnotowały w październiku br. 21,1 mln interakcji (m.in. reakcji, komentarzy, udostępnień) - o 20,2 proc. więcej niż we wrześniu br. Najwięcej z nich (1,05 mln) było 8 października.

Najwięcej interakcji miała Wirtualna Polska – 2,06 mln (wzrost o 17,5 proc. w porównaniu do września br.), TVN 24 - 1,62 mln (wzrost o 8,6 proc.) i NaTemat.pl - 1,26 mln (spadek o 11,1 proc.).

Jeśli chodzi o treści, to najczęściej użytkownicy mediów społecznościowych reagowali na post opublikowany 8 października przez serwis Wiadomości.wp.pl z linkiem do tekstu pt. "O tym zdjęciu mówią wszyscy. Robert Lewandowski dotrzymał słowa".
W czołówce były również: film zamieszczony na Facebooku 18 października przez serwis Farmer.pl, na którym widać traktor z przyczepą, mający trudności z wyjazdem z pola i "Najnowszy SONDAŻ prezydencki. Biedroń ma 35 proc.!", zamieszczony w SE.pl 17 października br.

(PM, 23.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.