Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes agencji PR zarobi ponad 22 tys. zł, pracownik po stażu 2,5 tys. zł

(fot. pixabay.com)

Związek Firm Public Relations policzył, ile zarabiają pracownicy agencji PR.

Z raportu ZFPR wynika, że prezes agencji bądź członek zarządu (najwyższe rangą stanowisko w organizacji o charakterze wykonawczym i strategicznym), może liczyć na 22 250 zł brutto wynagrodzenia. Osoba zajmująca stanowisko pierwsze po prezesie, mające charakter wykonawczy i strategiczny (członek zarządu) zarobi 18 886 zł. Stawka szefa działu w agencji to 13 tys. zł, a team managera – 11,2 tys. zł. 

Poniżej 10 tys. zł otrzymuje senior account manager (senior consultant) z sześcioletnim doświadczeniem w branży – 8,9 tys. zł. Account manager z czteroletnim doświadczeniem dostanie 7,2 tys. zł, a junior account manager z dwuletnim doświadczeniem – 6,5 tys. zł. 

Mniej zarobi senior account executive (junior consultant) z dwuletnim doświadczeniem w branży– 5,6 tys. zł. Najmniej dostanie assistant będący tuż po stażu – 2,5 tys. zł. 

Na prawie 4,8 tys. zł może liczyć samodzielny specjalista zajmujący się mediami społecznościowymi, który planuje i wdraża strategie oraz realizuje kampanie marketingowe. 

5 tys. zł lub więcej może otrzymać starszy specjalista od planowania strategicznego czy samodzielny specjalista zajmujący się projektami graficznymi.

Ekspert zajmujący się finansami (wykonuje różne działania związane z finansami, takie jak rachunkowość, analizy finansowe, audyty, podatki, kredyty oraz windykację należności, opracowuje i ocenia plany i polityki finansowe) otrzyma nawet 12 tys. zł.

Badaniem objęto 19 agencji public relations zrzeszonych w ZFPR. Informacje prezentowane w raporcie zawierają opracowane statystycznie dane uzyskane metodą kwestionariuszową, zweryfikowane przez zespół analityków Willis Towers Watson Polska.


(IKO, 21.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 22, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Wiśniewska-Zaleska odeszła z zarządu ComPress

(fot. pixabay.com)

Agata Wiśniewska-Zaleska, wiceprezes agencji PR ComPress (należy do Gremi Media), zrezygnowała z funkcji.

20 listopada br. zarząd spółki poinformował o złożeniu rezygnacji przez Wiśniewską-Zaleską, która była wiceprezesem od jesieni 2016 roku. Wcześniej była dyrektorem zarządzającym agencji Pitera Communications.

Agencja ComPress miała w trzecim kwartale br. 311 tys. zł przychodów ze sprzedaży i 54 proc. zysku względem tego samego okresu ub.r.

(IKO, 22.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo