Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Dzierzędzka chief growth officerem w Value Media

Anna Dzierzędzka w MediaCom pracowała od 2001 roku (fot. archiwum Anny Dzierzędzkiej)

Anna Dzierzędzka w styczniu 2018 roku zostanie chief growth officerem domu mediowego Value Media (Group One).

Dzierzędzka wraz z Jakubem Bieńkowskim, COO Value Media, będzie odpowiadać za zarządzanie firmą. "Anna (...) będzie dla klientów kimś na kształt strażnika marki, odpowiadającym za spójność, długofalowe planowanie i zarządzanie całymi zespołami po stronie client service" - komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Anna Dzierzędzka dotychczas zasiadała w zarządzie domu mediowego MediaCom, zajmowała stanowisko managing partnera. Ze spółki odchodzi po 16 latach pracy. W MediaCom odpowiadała m.in. za zarządzanie zespołem obsługującym markę Procter & Gamble, a także kierowała działem strategii.


(IKO, 21.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PERSONALIA

Dodano: Listopad 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Gaworski w radzie nadzorczej SKM SAR

Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180 heartbeats + JvM, wszedł w skład rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Ponadto członkami sądu koleżeńskiego zostali Anna Lubowska (CEO GroupM Poland), Renata Wasiak-Sosnowska (dyrektor zarządzająca Havas Media) i Jakub Bierzyński (prezes OMD). A w poczet członków SAR przyjęto domy produkcyjne: Papaya Films, Dynamo, Opus-Film, OTO, Tango Production, Tank Production, Film Produkcja i Opcom. 

Na obiegowym walnym zgromadzeniu do Kodeksu Dobrych Praktyk SAR został włączony Kodeks Etyki Reklamy, a także otwarto statutowe możliwości powstania nowego klubu producentów filmów reklamowych.

(IKO, 24.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo