Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,2 mln widzów śledziło show Polsatu "Supermodelka Plus Size"

Pierwszą edycję reality show Polsatu "Supermodelka Plus Size" wygrała Joanna Cesarz (screen.Youtube.com)

Średnio 1,2 mln widzów oglądało w Polsacie nowy reality show "Supermodelka Plus Size". Finał odbył się 15 listopada br. Pierwszą edycję wygrała Joanna Cesarz.

Program "Supermodelka Plus Size" zadebiutował na antenie Polsatu 6 września br. Program emitowany był w każdą środę o godz. 20.40. Uczestniczki, które noszą ubrania w rozmiarze minimum 42, walczyły o tytuł supermodelki.
Program średnio przyciągał 1,2 mln widzów w grupie ogólnej. Podczas emisji Polsat miał 8,86 proc. udziału w rynku, co dawało mu trzecie miejsce pośród stacji wielkiej czwórki. W grupie ogólnej liderem była TVP 2 - 21,61 proc udziału w rynku. W tym czasie Dwójka emituje program "Pierwsza randka" i serial "Miasto skarbów".
Na drugim miejscu był TVN - 11,15 proc. udziału w rynku. W tym paśmie TVN pokazuje teleturniej "Milionerzy" i program "Kuchenne rewolucje". Na czwartym miejscu był TVP 1 - 7,33 proc. udziału w rynku. Jedynka w tym paśmie pokazuje serial "Ojciec Mateusz" i program "Sprawa dla reportera". 
Podczas emisji programu "Supermodelka Plus Size" Polsat zajął trzecie miejsce w grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) z 11,86 proc. udziału w rynku. Na pierwszym miejscu znalazła się TVP 2 - 17,41 proc. udziału w rynku, na drugim miejscu TVN - 13,65 proc., a na czwartym TVP 1 - 6,06 proc. Najwięcej widzów - 1,7 mln widzów przyciągnął odcinek 6 września br. Dane Nielsen Audience Measurement.

(Mackuch, 19.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.