Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius: internauci nie widzą prawie połowy reklam

(fot. pixabay.com)

Polskim internautom wyemitowano we wrześniu br. ponad 30 mld reklam, czyli średnio 1,3 tys. na jednego użytkownika. Z badań firmy Gemius wynika, że tylko 52 proc. reklam zostało wyświetlonych w polu widzenia użytkownika i znajdowały się w nim średnio przez 11 sekund.

Spośród reklam emitowanych na stronach WWW (z wyjątkiem mediów społecznościowych) najdłużej w polu widzenia użytkownika pozostają reklamy wideo. Blisko trzy czwarte spotów (72 proc.) wyświetlano w polu widzenia internautów i znajdowały się one tam średnio przez 15,64 sekundy.

W mediach społecznościowych najlepiej pod tym względem wypadły reklamy banerowe. Trzy czwarte z nich (74 proc.) wyświetlane było w polu widzenia użytkowników, a czas kontaktu z reklamą wynosił średnio 17,78 sekundy.

Firma Gemius poddała analizie dane z września 2017 roku, zebrane wśród polskich internautów w wieku 7-75 lat, korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów.

(PM, 19.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.