Dział: RADIO

Dodano: Listopad 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kantar Media: największe grupy radiowe zwiększyły wpływy z reklam

(fot. pixabay.com)

W październiku br. cennikowe przychody reklamowe stacji radiowych monitorowanych przez Kantar Media wzrosły o 7,5 proc. w porównaniu z październikiem ub.r.

Z danych Kantar Media, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe wpływy z reklam osiągnęła Grupa RMF – 212,2 mln zł, czyli o 1,7 proc. więcej, niż przed rokiem. Eurozet zwiększył przychody z tego tytułu o 16,7 proc. (do 135 mln zł), Grupa Radiowa Time – o 9,2 proc. (do 97,4 mln zł), Polskie Radio – o 16,3 proc. (do 77,5 mln zł), a Grupa Radiowa Agory – o 0,6 proc. (do 76,6 mln zł).

W październiku br. najwięcej na reklamę w radiu przeznaczył Aflofarm, który wydał 61,1 mln zł, o 17,8 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród największych reklamodawców w radiu były też: Terg z 43,1 mln zł (wzrost o 42,4 proc.) i Metro Group – 26,6 mln zł (wzrost o 6,2 proc.).

(KOZ, 16.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.