Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ComPress ze znaczną zwyżką przychodów

(fot. pixabay.com)

Spółka ComPress w III kwartale 2017 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 311 tys. zł, co oznacza wzrost o 54 proc. w relacji rdr. W analogicznym okresie roku ubiegłego przychody wyniosły 202 tys. zł.

Poprawa wyników jest przede wszystkim efektem wzrostu ilości kontraktów. Spółka pozyskała nowych klientów na obsługę PR, zrealizowano również kilka ważnych, kompleksowych projektów pilotażowych. Nowi klienci i spektrum usług to początek zmian w spółce, które są składową szerokiego planu rozwoju na 2018 rok. 

- Dobre wyniki kwartalne odzwierciedlają poprawę kondycji spółki. 2018 rok będzie dla ComPressu nowym otwarciem. Planujemy wdrożenie dokładnie przemyślanej strategii rozwoju oraz zintensyfikowanie działań akwizycyjnych, dzięki którym do końca przyszłego roku chcemy znacznie rozbudować portfolio klientów. Będziemy stawiać na jakość obsługi, kompleksowość oferty i nowe produkty, którymi chcemy wyróżnić się na rynku. ComPress ma być postrzegany przez klientów jako ekspert, który proponuje najlepsze rozwiązania w obszarach na które stawia - mówi Marcin Kowalczyk, Prezes Zarządu ComPress S.A.

ComPress będzie rozwijał biznes w oparciu o kluczowe kompetencje z zakresu konsultingu strategicznego, public affairs, PR kryzysowego oraz media relations. Jednocześnie jak podkreśla Kowalczyk będzie wzmacniał zespół w kierunku zwiększenia w portfolio udziału projektów z zakresu relacji inwestorskich oraz nowych mediów. Zmiany już się rozpoczęły. ComPress rozbudował dział handlowy oraz dokonał znaczących zmian w strukturze współpracowników stawiając na pozyskanie do zespołu konsultantów mających doświadczenie w obsłudze dużych spółek i rozbudowanych, kompleksowych projektów komunikacyjnych. 

Do końca bieżącego roku spółka zyska nową identyfikację wizualną, będą trwały również prace nad wzmocnieniem pozycjonowania marki.

- Przed nami czas aby w pełni wykorzystać możliwości kompetencyjne i sprzedażowe. Eliminujemy nierentowne projekty, stawiamy na długofalowe partnerstwa z obszaru finansów, prawa, sektora energetycznego, ale też najbardziej perspektywicznych startupów i branży technologicznej - podkreśla Kowalczyk.

(CP, 15.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.