Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ComPress ze znaczną zwyżką przychodów

(fot. pixabay.com)

Spółka ComPress w III kwartale 2017 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 311 tys. zł, co oznacza wzrost o 54 proc. w relacji rdr. W analogicznym okresie roku ubiegłego przychody wyniosły 202 tys. zł.

Poprawa wyników jest przede wszystkim efektem wzrostu ilości kontraktów. Spółka pozyskała nowych klientów na obsługę PR, zrealizowano również kilka ważnych, kompleksowych projektów pilotażowych. Nowi klienci i spektrum usług to początek zmian w spółce, które są składową szerokiego planu rozwoju na 2018 rok. 

- Dobre wyniki kwartalne odzwierciedlają poprawę kondycji spółki. 2018 rok będzie dla ComPressu nowym otwarciem. Planujemy wdrożenie dokładnie przemyślanej strategii rozwoju oraz zintensyfikowanie działań akwizycyjnych, dzięki którym do końca przyszłego roku chcemy znacznie rozbudować portfolio klientów. Będziemy stawiać na jakość obsługi, kompleksowość oferty i nowe produkty, którymi chcemy wyróżnić się na rynku. ComPress ma być postrzegany przez klientów jako ekspert, który proponuje najlepsze rozwiązania w obszarach na które stawia - mówi Marcin Kowalczyk, Prezes Zarządu ComPress S.A.

ComPress będzie rozwijał biznes w oparciu o kluczowe kompetencje z zakresu konsultingu strategicznego, public affairs, PR kryzysowego oraz media relations. Jednocześnie jak podkreśla Kowalczyk będzie wzmacniał zespół w kierunku zwiększenia w portfolio udziału projektów z zakresu relacji inwestorskich oraz nowych mediów. Zmiany już się rozpoczęły. ComPress rozbudował dział handlowy oraz dokonał znaczących zmian w strukturze współpracowników stawiając na pozyskanie do zespołu konsultantów mających doświadczenie w obsłudze dużych spółek i rozbudowanych, kompleksowych projektów komunikacyjnych. 

Do końca bieżącego roku spółka zyska nową identyfikację wizualną, będą trwały również prace nad wzmocnieniem pozycjonowania marki.

- Przed nami czas aby w pełni wykorzystać możliwości kompetencyjne i sprzedażowe. Eliminujemy nierentowne projekty, stawiamy na długofalowe partnerstwa z obszaru finansów, prawa, sektora energetycznego, ale też najbardziej perspektywicznych startupów i branży technologicznej - podkreśla Kowalczyk.

(CP, 15.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prezes agencji PR zarobi ponad 22 tys. zł, pracownik po stażu 2,5 tys. zł

(fot. pixabay.com)

Związek Firm Public Relations policzył, ile zarabiają pracownicy agencji PR.

Z raportu ZFPR wynika, że prezes agencji bądź członek zarządu (najwyższe rangą stanowisko w organizacji o charakterze wykonawczym i strategicznym), może liczyć na 22 250 zł brutto wynagrodzenia. Osoba zajmująca stanowisko pierwsze po prezesie, mające charakter wykonawczy i strategiczny (członek zarządu) zarobi 18 886 zł. Stawka szefa działu w agencji to 13 tys. zł, a team managera – 11,2 tys. zł. 

Poniżej 10 tys. zł otrzymuje senior account manager (senior consultant) z sześcioletnim doświadczeniem w branży – 8,9 tys. zł. Account manager z czteroletnim doświadczeniem dostanie 7,2 tys. zł, a junior account manager z dwuletnim doświadczeniem – 6,5 tys. zł. 

Mniej zarobi senior account executive (junior consultant) z dwuletnim doświadczeniem w branży– 5,6 tys. zł. Najmniej dostanie assistant będący tuż po stażu – 2,5 tys. zł. 

Na prawie 4,8 tys. zł może liczyć samodzielny specjalista zajmujący się mediami społecznościowymi, który planuje i wdraża strategie oraz realizuje kampanie marketingowe. 

5 tys. zł lub więcej może otrzymać starszy specjalista od planowania strategicznego czy samodzielny specjalista zajmujący się projektami graficznymi.

Ekspert zajmujący się finansami (wykonuje różne działania związane z finansami, takie jak rachunkowość, analizy finansowe, audyty, podatki, kredyty oraz windykację należności, opracowuje i ocenia plany i polityki finansowe) otrzyma nawet 12 tys. zł.

Badaniem objęto 19 agencji public relations zrzeszonych w ZFPR. Informacje prezentowane w raporcie zawierają opracowane statystycznie dane uzyskane metodą kwestionariuszową, zweryfikowane przez zespół analityków Willis Towers Watson Polska.


(IKO, 21.11.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo