Grupa 4fun Media znacząco poprawia wyniki finansowe
(fot. pixabay.com)
W pierwszych trzech kwartałach br. Grupa Kapitałowa 4fun Media SA wypracowała 4,3 mln zł zysku netto.
Przychody grupy, w porównaniu z analogicznym okresem w ub.r., wzrosły o 24,7 proc., do 32,5 mln zł. Największą część - 17,7 mln zł stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 20,1 proc.).
Działalność agencji reklamowej Bridge2fun dała spółce 5,3 mln zł wobec 2,5 mln zł rok wcześniej. Przychody sieci reklamy zewnętrznej Screen Network wyniosły 6,5 mln zł (wzrost o 6,9 proc. więcej), a z usług dystrybucyjnych firmy Program – 665 tys. zł (wzrost o 15,3 proc.).
Wskaźnik EBITDA urósł do 7,5 mln zł (o 133 proc.). Grupa osiągnęła 4,3 mln zł zysku netto wobec zaledwie 59 tys. zł przed rokiem.
”Poprawa efektywności w działalności Grupy Kapitałowej 4fun Media SA była wynikiem znacząco wyższej sprzedaży reklam telewizyjnych oraz usług agencji reklamowej ale także oszczędności kosztowych poczynionych w 2016 roku oraz ścisłego monitoringu bieżących kosztów operacyjnych” - podała spółka.
W samym trzecim kwartale br. grupa miała 9,9 mln zł przychodu (wzrost o 21,2 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem ub.r.) i 844 tys. zł zysku netto (wobec 685 tys. zł straty rok wcześniej).
(KOZ, 15.11.2017)