"Sport" zmieni szatę graficzną
"Sport" po zmianie wydawcy zmieni layout
Dziennik "Sport" (Whizz) w poniedziałek 20 listopada br. ukaże się w nowej szacie graficznej.
Zmieni się winieta "Sportu" - obecnie to białe litery na czerwonym tle. Wydawca rozważa powrót do logotypu z czerwonymi literami na białym tle. Takie logo jest już na profilu dziennika na Twitterze. - Winieta na pewno będzie większa, a logo gazety bardziej wyraziste – mówi Andrzej Wasik, redaktor naczelny "Sportu".
- Nowa szata graficzna będzie bardziej przejrzysta. Teksty będą krótsze, pojawią się dodatkowe ramki, paski informacyjne, rubryki. Zwiększymy liczbę zdjęć, które będą wycinane po linii sylwetki – opowiada Wasik.
W sierpniu br. Ringier Axel Springer sprzedał "Sport" agencji Whizz. Średnia sprzedaż "Sportu" w pierwszym kwartale br. to 4709 egz. (dane ZKDP).
(JOK, 15.11.2017)